Moonlight17 schreef:Uitvaart is ondertussen 2 weken geleden geweest. Enige wat ze moeten regelen is dat de demente echtgenoot naar het verzorgingshuis gaat en tot die tijd voor haar zorgen. Echter kan dat geen echt probleem, aangezien hun enige dochter volledig afgekeurd is, dus alle tijd heeft om op moeders te passen. Ze staan nogal bekend als een familie die het onderste uit de kan willen hebben. Daarnaast krijg ik allemaal berichten uit de omgeving dat ze na aan het vragen zijn en vandaag zijn ze langs geweest om foto's te maken van het paard.
Boemer, mij zou het persoonlijk niets uitmaken of ik contant of per bank zou betalen. Enige wat ik wel wil bij contant is een betalingsbewijs met handtekening.
Dan vrees ik ook dat ze het paard zelf te koop gaan zetten om de hoogst mogelijke opbrengst te verkrijgen.Bied zelf gewoon mee voor wat jij vindt dat hij\zij waard is. Als het paard een bemerking heeft zoals jij zegt dan zal een ander er niet veel voor geven,zeker niet omdat die er toch geen emotionele band mee hebben zoals jij wel hebt.