Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lekker genieten!

Toch maar blijven hopen dat er verder niks aan de hand is en ik toch geen zenuwbeschadiging heb.
en oh wat hij allemaal uit de kast trekt... whahahahahah! Hij heeft wel ontdekt dat ik dus ook streng kan zijn, dat was een heuse ontdekking. Ook heeft hij behoorlijk springtalent laten zien (want ja, waarom zou je stoppen voor een zweep als je er ook overheen kunt springen....), maar ook grote stappen gemaakt met bijvoorbeeld de flacon antivliegen spray. En niet te vergeten, ik heb naast hem staan springen met mijn handen op zijn, totaal niet onder de indruk, maar nog mooier, ik leunde best wel aardig op hem op een gegeven moment, en ook dat was niet boeiend. Enigste puntje is dus dat hij vreselijk recalcitrant wordt bij stormachtig weer, dat ben ik dus niet gewend zelf, dus even omdenken. Zo grappig hoe je op die manier steeds weer voor nieuwe verrasingen staat!
Ik geef ze door, aan zowel Dije als de fotografe! 
Ik hoop op goed nieuws!!
Nu kon je er gelukkig zelf nog om lachen, wel jammer dat het dan niet op beeld staat inderdaad
En prachtig nieuw hoofdstel
Staat 'm echt goed
Goed dat je toch bezig blijft met d'r, ondanks dat je niet gaat rijden. Hoop wel dat je echt snel weer gaat opknappen en er inderdaad niet toch iets aan de hand is..
Met Tamme ook heel veel gedaan en kijk zeer regelmatig zo'n beetje alle foto's nog terug
Grappig hoe Tim je steeds weer weet te verrassen
Heerlijk, dat puberen

Tamme wordt er ook niet jonger op.. maar ik ben er 1. nog láng niet klaar voor om Tamme te 'vervangen' en 2. Dije is een investering
Zou 'zonde' zijn om die te verspillen. Raar om zo over een levend dier te praten, maar dat is 'handel', al noem ik mezelf dan weer liever geen handelaar
Eerder een match-maker 
. Goed bezig hoor!

Ben een paar dagen op vakantie geweest dus Joya had ook vrij. Maar gisteren en vandaag mocht ze weer aan de slag.

ik vind het een goeie omschrijving 
wel stoer zo alleen in de bossen, Mac is kei braaf maar dat zou ik nog niet durven 
en mijn vriend weer op gescheept met de camera
vandaag met opstappen maar weer even laten vasthouden maar hij bleef keurig staan, misschien heeft hij van mijn val geleerd dat aanlopen niet handig is 

maar de instructrice van de zondagen is meer voor grondwerkles

Haar hoefbeen is verzakt en gekanteld en ze kunnen niks meer voor haar doen. Wat een drama en wat een pech de afgelopen maanden. Van 3 paarden begin van het jaar heb ik er eind deze week nog maar een over.
Heel, heel veel sterkte gewenst