pien_2010 schreef:Ik vind het gewoon heel erg leuk en gezellig. Dat soort dingen houden Callas paarden van en die van ons ook.
Of ze het leuk vonden weet ik niet, maar ik denk dat ze het in ieder geval niet erg vonden. Het miniritje erna vonden ze leuker.
Ik vond het in ieder geval wel erg leuk en ga het zeker nog eens doen, maar dan moet ik eerst meer met Shadow getraind hebben. En in feite moet je natuurlijk altijd het snelste paard voorop doen, dus Shadow voorop is niet handig, maar normaal gesproken loopt hij veel sneller dan Callas. Hij draaft meest, hij heeft helemaal geen geduld om te stappen. Het leek me een leukere methode om hem mee te nemen om Callas het gevoel te geven dat ze niet alleen is. Als handpaard vindt hij het minder leuk volgens mij. Daar ziet hij het nut niet van in. Maar voorop lopen is wel zijn ding. We gaan het wel zien.
Dank Jet, voor je tip van de gogue. Callas heeft er geen problemen mee dat er iets langs haar ogen komt, als ik echt tandem ga rijden dan koop ik iets voor haar. De gogue heeft de ringen verkeerd staan. De ringen moeten haaks op het hoofd staan. Met het kaptoom staan ze wel goed, maar zijn ze te weinig flexibel. Ik denk dat dat met de gogue ook zo is, te weinig flexibel. Ik kan inderdaad ook zelf iets maken, maar als ik doorzet en het is erg leuk dan vind ik het niet erg om er speciaal iets voor te kopen.
Over de pionnen, ik ben ernaar toe aan het werken om met spannende dingen te werken, maar ik volg rustig de lessen van TRT en wil het écht goed doen en alles in zijn volgorde zonder daaraan voorbij te gaan. Ik zie de logische volgorde in zijn training en wil niets haasten. Ik weet waar dat naar toe kan leiden bij Callas.
Pien, het schoffie wat Shadow droeg is niet wat jij me gegeven hebt. Dat past hem helaas niet. Dat is voor Hercule en Callas' ruggen bedoeld.