cabelz: heerlijk ff buiten.. En zag al wat zo der deken.. heerlijk straks weer..
minouesmee
Geplaatst: 04-04-16 11:26
Gisteren lekker gesprongen in het zonnetje. Daarna hebben we hem gelijk maar gewassen van top tot teen, staart en manen gewassen en geknipt. Dat was wel nodig.
Mijn schimpje staat sinds afgelopen weekend lekker thuis vanuit de winterstalling.
Hij is nog wat schraal maar dat komt vast goed. Hij wist niet wat grazen was de afgelopen dagen, vandaag hadie ineens door hoe dat moest Ook vandaag voor het eerst in de buitenbak gereden, hij was braaf ondanks de vreemde plek en de aller eerste keer buiten!
echt super gaaf die cross foto, hoe gaat dat nou eigenlijk? Moet je ook echt hard door rijden? Mij lijkt het zo gaaf, maar heb echt geen idee hoe het in zijn werk gaat
Mijn vosje heeft toch besloten een schimmeltje te worden vorige week spotte ik al wat witte haren, maar twijfelde nog wat. Vandaag leek het ineens dubbel zoveel
Lekker aan het genieten van het zonnetje gisteren
en met Don, die blijkbaar leuker is dan moeders zelf. Staat vaker bij de verkeerde dan bij de goede ondertussen en er moet luid gehinnikt worden als ik hem uit zijn stal haal.