Ze is tenslotte nog aardig groen en geen idee hoe ze zou reageren.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ulfeino schreef:Vanmorgen gelijk de stoute schoenen maar aangetrokken en met Zwingli naar de buitenbak gegaan, heb haar eerst even aan de longe gezet en dat deed ze braaf.
Toen erop, ik was alleen, dus krukje ernaast, paard achteruit etc. en als ze stilstond klungelde ik net zo lang om dat ze weer achteruit ging, oké ik geeft het toe ik durfde niet zo goed op te stappen.
Toen toch maar doorgezet en opgestapt en het ging prima maar wel erg spannend hoor, voor het eerst op je nieuwe paard en dan helemaal alleen.
Ze was heel braaf maar regelmatig erg tegen de hand, ik heb het hoofdstel met bit mee overgenomen maar denk dat ik een ander bit aan ga schaffen er zit nu een enkelgebroken watertrens in van 20 mm dik.
Denk dat ik een dubbelgebroken bustrens wil en dan 18 mm dik.
Maar zijn er bokkers hier die een beter idee of ervaring hebben dan hoor ik het graag![]()
Na het rijden biks gegeven en daarna lekker naar de wei.
Iris__Bennie schreef:Nou ik heb ook weer 8 pagina's bijgelezen.
Ik vind persoonlijk dat jullie erg streng tegen Calypso zijn (geweest..).
Ik begrijp allebei de kanten hoor en ik kan me vinden in van de ene kant, 'je hebt te veel eisen' maar aan de andere kant geeft calypso aan er tijd voor te nemen en graag een paardje wil zoeken voor haar en haar vriend.
Ik denk dat we elkaar moeten respecteren in de eisen die één ieder stelt.
En of dat nou haalbaar is of niet, daar kunnen wij dan een mening over geven of een tip over geven maar iemand zo 'belachelijk' te maken vind ik een beetje overdreven.
Misschien komt het op mij anders over omdat ik het nu achteraf terug lees maar dat is mijn mening
Ik zou het niet leuk vinden als jullie zo tegen mij zouden doen als tegen Calypso is gebeurd en laat elkaar ff in hun waarde oké
Zo dat gezegd te hebben...
Ik zag de advertenties van Calypso voorbij komen, die drie paarden waarvan de eerste er het prettigst uit zag, die heb ik toevallig ook gemaild!
Als het goed is komt er vandaag een filmpje, dus ben benieuwd!
Verder heb ik nog op wat paarden gereageerd, 4 jarige ruin, 8 jarige ruin en 8 jarige merrie en wacht wat filmpjes af.
Ik ga sowieso niet kijken als ik geen filmpje gezien heb, of ze moeten die echt niet kunnen maken natuurlijk..
Ik ga nu een poging doen om aan school te werken, maar ben al een uur bezig geweest met terug lezen, haha..
Hummingbird schreef:Iris: daar sluit ik me bij aan. Ben een stille meelezer, maar snapte de felle reacties naar Calypso niet zo goed. Laat je niet gek maken Calypso
Calypso84 schreef:Hummingbird schreef:Iris: daar sluit ik me bij aan. Ben een stille meelezer, maar snapte de felle reacties naar Calypso niet zo goed. Laat je niet gek maken Calypso
dank je wel!
ik snap wel dat iedereen een paard zoekt naar hun eigen wensen. Ik moet rekening houden met mijn vriend, ondanks dat het niet zeker is dat hij ooit nog aan het rijden komt. Maar je begrijpt dat als ik een iel paard van 1.65 koop, dat het dan wel definitief over is voor vriend.... en dit willen we absoluut niet. Hij heeft goede dagen en slechte dagen. Op een goede dag mag hij op onze knol sjokken hoor en een sprongetje wagen
Calypso84 schreef:emma525 schreef:Gewoon rustig blijven kijken. Alleen jullie geven uiteindelijk het geld uit. Met als mijn zoekgebied binnen de 150 km.
Ik hou het niet meer bij, maar jij was toch ook ergens gaan kijken? Of had je nu een afspraak staan?
EDIT: ik zie dat je een paard zoekt met wat wedstrijd ervaring