Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Floresta schreef:Ik ben helaas nog niet uit een selectie namen gekomen.. Vorige keer vroeg ik om wat aparte namen maar daar zat helaas niet de naam tussen die me echt aanspreekt. Zelf heb ik echt totaal geen inspiratie
Het gaat om een schwarzwalder Fuchs veulen (ouders ook beide SF)
Waar ik naar op zoek ben zijn hengsten en merrie namen wat begint met de letter M. (verplicht)
De hengst heet Milan en de merrie heet Maquavinci.
Aparte namen heb ik vorige keer al aangevraagd, hier zat helaas niks tussen. Het maakt dus niet uit in wat voor genre het is. Ik hoop toch voor de geboorte een namenlijstje voor de kleine te hebben
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!!
renskep schreef:Floresta schreef:Ik ben helaas nog niet uit een selectie namen gekomen.. Vorige keer vroeg ik om wat aparte namen maar daar zat helaas niet de naam tussen die me echt aanspreekt. Zelf heb ik echt totaal geen inspiratie
Het gaat om een schwarzwalder Fuchs veulen (ouders ook beide SF)
Waar ik naar op zoek ben zijn hengsten en merrie namen wat begint met de letter M. (verplicht)
De hengst heet Milan en de merrie heet Maquavinci.
Aparte namen heb ik vorige keer al aangevraagd, hier zat helaas niks tussen. Het maakt dus niet uit in wat voor genre het is. Ik hoop toch voor de geboorte een namenlijstje voor de kleine te hebben
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!!
Mila
Minny
Minne
Mineola
Maya
Malika
Maybe
Mona
Meaghan
Murray
Morris
Moos
Miles
Mahogany
Madonna
Mick
Mojo
Monticello
Mortimer
Morrison
Mercedes
]
ponypret123 schreef:Floresta schreef:Dank jullie wel voor weer een lijstje leuke namen!
De echte keus uit naam doe ik pas wanneer het veulen er is.. kijken wat er het beste bij past. Dan laat ik het jullie zeker weten!
Ben benieuwt! Bij de merrie is monroe du vi wel leuk want lijkt een beetje op hoe ze eerst heette!
ponypret123 schreef:
Quebelle schreef:MacArthur
Magick
Matilda
Made You Look
Meccano
Magpie (pie als in het engelse "pie" = taart. Vogelsoort)
Mahna
Magnolia
Mandinka
Mr. Brightside
Mapleleaf
Marquerita
Margata
Margeary/ Marjory (op z'n engels)
Matangi
Masterpiece
Floresta schreef:ponypret123 schreef:
Ben benieuwt! Bij de merrie is monroe du vi wel leuk want lijkt een beetje op hoe ze eerst heette!
ponyparadijs schreef:Binnenkort krijgt mijn merrie een veulen.
Wat het wordt weten we natuurlijk nog niet.
Maar wil best de lijst met namen nog wat aanvullen met mogelijkheden voor merrie en hengst.
Merrie heet : Zjie's the One
Hengst heet : Bon Jovi
Voor merrienamen zijn er geen regels.
voor hengsten namen moet het met een B beginnen.
Maar andere namen zijn ook mogelijk want dan plakken we er gewoon Bon voor.