moniek21 schreef:Of je koopt een veulen en dan kan je er als 3 jarige zelf niet op![]()
Ik koop ook alleen nog maar een paard als ik zie dat iemand op en af kan stappen hahaha.
Het was dan wel weer een heel goed veulen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:moniek21 schreef:Of je koopt een veulen en dan kan je er als 3 jarige zelf niet op![]()
Ik koop ook alleen nog maar een paard als ik zie dat iemand op en af kan stappen hahaha.
Het was dan wel weer een heel goed veulen
c_alsemgeest schreef:Maar dat er niet op kunnen zie ik ook vaak wel bij mensen die zichzelf overschatten met een heel grote portemonnee
Kopen een vreselijk goed en super scherp ZT paard... en na een week gaat het mis omdat ze bang worden of er niet mee weg komen omdat het paard gewoon te scherp aan de hulpen is en de ruiter te lomp.
Je gaat als je een week je rijbewijs hebt ook niet in een ferrari f40 rijden
Babootje schreef:c_alsemgeest schreef:Maar dat er niet op kunnen zie ik ook vaak wel bij mensen die zichzelf overschatten met een heel grote portemonnee
Kopen een vreselijk goed en super scherp ZT paard... en na een week gaat het mis omdat ze bang worden of er niet mee weg komen omdat het paard gewoon te scherp aan de hulpen is en de ruiter te lomp.
Je gaat als je een week je rijbewijs hebt ook niet in een ferrari f40 rijden
Klopt. Maar deze ken ik dan toevallig - Moniek ook, die meerdere paarden heeft opgeleid - maar dit was er dus echt 1 voor de echte professionals.
Daar rekenen wij ons ook niet onder![]()
Wel een heel heel goed paard vond ik.
Wat loopt ie nu Moniek? Ik ben m een beetje kwijt vrees ik haha.
Fly_high schreef:Ik zie minstens een keer per week een jonkie waarvan ik denk joh, die wil ik hebbenHeb ik daadwerkelijk een veulen of jaarling nodig en kan ik extra stalling zomaar betalen in de Randstad? Absolutely f*cking not
Ketly schreef:Is toch zo! Alleen dierenartskosten vallen er buiten wat ook logisch is. Mocht je paard een keer extra bekapt moeten worden betaal je niks extra’s en er wordt zelfs 2 tot 3 keer per dag geteld. De prijzen zijn hier echt heel anders, qua stalling ook.
tirzasarah10 schreef:Ik ben vandaag voor het eerst na het laten inslapen van mijn merrie bij een ander paard wezen kijken. Super jammer, perfect paard voor mij maar gooide enorm op. Mijn rug is versleten, onderste 4 wervels extreem en 1 wat minder. Zolang het paard makkelijk zit en een lekker zittende gang heeft gaat het prima maar enorm opgooien niet. Paard stond ook nog eens op 7 min rijden... deze zal nog wel een tijdje in mijn hoofd blijven
Baal er enorm van. Ook een klik was er terwijl ik dat nooit heb.