proven02 schreef:En, hoe is het gegaan?Ik heb vandaag 2 afspraken ben benieuwd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mamabird schreef:Mijn nieuwe opgefriste oproepje op FB heeft trouwens een golf aan reacties opgeleverd. En ook een stuk of 5 potentiele kanshebbers.... Ook wel paarden ver (heeeeul ver) boven budget, maar toch ook veel binnen budget. Dus voor de (ietwat) wanhopige onder ons.... wellicht (nog) een oproepje plaatsen? Ik had er nu een foto bij gedaan van mij en mijn dochter te paard en blijkbaar lezen mensen je advertentie dan een stuk makkelijker....
ArcoIris schreef:mamabird schreef:Mijn nieuwe opgefriste oproepje op FB heeft trouwens een golf aan reacties opgeleverd. En ook een stuk of 5 potentiele kanshebbers.... Ook wel paarden ver (heeeeul ver) boven budget, maar toch ook veel binnen budget. Dus voor de (ietwat) wanhopige onder ons.... wellicht (nog) een oproepje plaatsen? Ik had er nu een foto bij gedaan van mij en mijn dochter te paard en blijkbaar lezen mensen je advertentie dan een stuk makkelijker....
Dat heb ik vorige (ik heb het hier ergens geplaatst volgensmij, maar denk ik?) week ook gedaan, vind dat de reacties uitblijven... heb er nu 3 gehad. Heb m'n advertentie met wat emoji's geschreven omdat dat mij ook opviel dat mensen dan makkelijker lezen, maar ik heb heeeel weinig foto's van mezelf met paard, omdat ik altijd achter de camera sta...![]()
Ik krijg er nu wel een beetje een paniekerig gevoel bij hoor. Ik wil me absoluut niet laten opjagen omdat dit iets is wat ik graag wil en dus ook graag goed wil doen. Maar ik ben nu bijna 8 maanden verder en vind de zoektocht eigenlijk steeds minder leuk worden. Heerlijk dat idee dat er straks een paard op stal staat, maar ik kan het me steeds minder goed voorstellen eigenlijk. Ook een beetje aan de twijfel hoe ik dit wil gaan doen met m'n paardenleven nu, aangezien ik het momenteel doe op een heideritje eens in de twee weken (waar ik echt super dankbaar voor ben, vergis je niet) maar stel dit duurt nog een halfjaar, wat dan? Terug naar de manege wil ik niet en mensen die leasers zoeken die gaan zoiets niet aan met iemand die ondertussen voor zichzelf zoekt. Lang bericht, yikes, maar ik moet het even van me af hebben dus bij deze.
Ketly schreef:Ik heb het even teruggelezen ArcoIris, maar heb je de mogelijkheid om je budget te verhogen? Want dan denk ik dat je misschien net wat meer mogelijkheden hebt.
mamabird schreef:@proven02, bij een slecht voorgevoel haak ik meteen af. Ga er dan niet eens meer op en als mijn dochter een slecht gevoel erover heeft dan houd het ook op. Te vaak meegemaakt dat dat gevoel klopte......
en
Misschien is dat tweede paard wel heel voorzichtig met een inzekere ruiter? Vaak zit je een 2e keer al weer veel zekerder en lukt het waarschijnlijk een stuk beter. En rijtechnisch kun je veel knutselen, karakter is een stuk lastiger....
MISTRAL94 schreef:Moonlight hopelijk mag het paard naar jou. Snap die mensen ook niet. Lijkt mij handig om zo snel mogelijk van die verantwoording af te zijn. Heeft de eigenaar geen testament opgemaakt oid?
Boemel spannend![]()
Alja hoe is het paard na een nacht slapen?
Gefeliciteerd Mamabird
November ook voorzichtig gefeliciteerd
Moonlight17 schreef:MISTRAL94 schreef:Moonlight hopelijk mag het paard naar jou. Snap die mensen ook niet. Lijkt mij handig om zo snel mogelijk van die verantwoording af te zijn. Heeft de eigenaar geen testament opgemaakt oid?
Boemel spannend![]()
Alja hoe is het paard na een nacht slapen?
Gefeliciteerd Mamabird
November ook voorzichtig gefeliciteerd
Hoi Mistral,
Helaas zo'n eigenaar van de oude stempel, waar testamenten onzin en geldverspilling zijn. Krijg helaas zwaar het gevoel dat de familie geld vele male belangrijker vinden dan dat het paard dat niet 100% goed is naar iemands bekends te verkopen.
Sintara schreef:Ik betaal via de app. Ik stond ook wel een beetje met klapperende oren toen de verkoper het over cash had. Zie mezelf al over straat gaan hee met zon koffer vol geld! En ik zit dan nog in het lage segment