Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze zeggen niet voor niet: rusten!

Mrs_Midnight schreef:Anouk klinkt op zich niet verkeerd qua werk zo. Doe je ook weleens gewoon iets anders tussendoor? Schrik parcours aan de hand ofzo?
soms is ie iets te nuchter. Toen ik een keer een zeil in zn wei had gelegd om er samen overheen te wandelen ging ik eerst nog het halstertouw uit mijn auto pakken, stond meneer bij terugkomst al vrolijk zelf op het zeiltje.

Wel helemaal geweldig!
Geweldig toch. Ik denk dat Marie een beroerte krijgt als ik zulke dingen uitsteek
Sommige mensen...
Dusjah, ben ik er ook maar even opgekropen, maar no stress, enkel een rondje gestapt en mijn lesgeefster had ze vast! Op en af stappen doet pijn maar eenmaal ik er op zit was alles oke. Ik heb met mijn lesgeefster afgesproken dat ik enkel uitstap de komende 1-2 weken en zij ze even gaat verder doorrijden. 

Ze was helemaal weg van Dije haha, en die liet zich ook super zien moet ik zeggen. Niks drammen, stilstaan en knap kijken
"oh, dit voetje wat meer naar achter, en dan naar rechts kijken? Ok, doen we!"
Dus ik ben erg benieuwd!!! Tamme is altijd fabulous
En met kleine Blue was enerverend
Nog maar 1, en zo'n beetje de eerste keer dat ie überhaupt mee moest lopen aan een touwtje, maar ook goed gedaan uiteindelijk

dan mis ik een binnenbak wel even. Vandaag maar weer een nieuwe poging

Ik stap telkens op met een krukje en dat gaat steeds best goed! Alleen vandaag liep hij ineens aan net op het moment dat ik neer wilde gaan in het zadel, en op de een of andere manier kreeg ik het dus voor elkaar om achter het zadel te landen. Nou ja je kan je voorstellen dat een (jong) paard daar wel van aan de loop gaat
het ging heel snel maar volgens mij draafde hij gewoon weg en ik bleef best lang volhouden tot de lange zijde op hielt en we een bocht moesten gaan maken. Toen gleed ik er helaas vanaf
. Maar zo braaf als hij is, zette hij het dus alleen op een lopen, want hij had het natuurlijk ook flink op een bokken kunnen zetten maar dat deed hij niet
. Ik heb het zand af geklopt, even heel hard gelachen, m'n paard gevangen en ben weer opgestapt, deze keer bleef hij braaf staan en hij had verder ook gelukkig geen extra spanning, gewoon nog een fijne les gereden. Arm paard, ik heb mezelf echt even uitgelachen en baalde dat het niet op film stond