)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het ging als vanzelf en of we het al jaren doen. Zo blij!!!
Gimme_Joy schreef:Staat hem superknap!![]()
Hiwr gister ook een mijlpaal! Helemaal alleen in de bak gereden zonder instructrice. Het ging als vanzelf en of we het al jaren doen. Zo blij!!!
[ [url=m/V1e1nq.jpg]Afbeelding[/url] ]
fallout pipboy icons
De bak is niet afgesloten, dus als ze gaat kan ze ook goed gaan
Wish me luck
Maar ben weer opgestapt en verder gereden. De rest van het weekend gaat zonder oortje
Vond het al een slecht plan toen ik hem in deed
goldenarrow schreef:Het ging heel goed, tot mijn oortje losraakte en tegen haar buik aan bleef bungelen. Dat vond ze niet zo grappig en resulteerde in vlieglesMaar ben weer opgestapt en verder gereden. De rest van het weekend gaat zonder oortje
Vond het al een slecht plan toen ik hem in deed
sorry hahaha
Er zijn wel foto's van trouwens! Die zal ik tzt hier nog wel plaatsen. Filmpje van de les vandaag zal ik hier zo ook nog wel inzetten. Duurt wel 4,5 minuut, maar dan zie je wel goed de progressie.

Dus ben benieuwd!
Zeker voor een net beleerd paard, een gevallen ruiter en een vreemd terrein.
moniek21 schreef:Heftig Goldenarrow..Ik hoop dat je je niet bezeerd hebt .
In het begin zie je nog de spanning idd , maar dat zie je wel afvloeien.
Moet je vandaag weer ?
Jody , hoe was het met de zadelmaker gegaan ?
Knappe Joep , doet ie alles voor thee ?

Brown deed het zó ontzettend goed! We moesten vandaag in de binnenbak en de eerste les sloeg ze een beetje op slot. Was totaal niet meer voorwaarts te krijgen en sloot zich totaal voor me af. De tweede les besloten om veel meer te focussen op tempowisselingen en vooral voorwaarts te blijven denken en toen ging het zo ontzettend veel beter! Ik heb zelfs een paar pasjes geappuyeerd! Nog lang niet wedstrijdwaardig, maar je moet ergens beginnen 

ook al is er daarvoor wat gebeurd, die spanning is dan heel begrijpelijk! Dat word daarna ook wel weer beter. Maar schouderbinnenwaarts en appuyeren terwijl de pony helemaal niet aan het been is, die begrijp ik niet
Is daar een bepaalde reden voor? Ik zou verder echt je sporen nog even afhalen... eerst maar eens aan het been zien te krijgen; been = vooruit en Ho = halt.
dus ik bedoel het echt niet betweterig
)