Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FCSA schreef:

hij liep veel fijner
hij ging mij op een geven moment zo dragen dat ik heerlijk kon door zitten. Alleen de galop was een ramp
. niet willen aanspringen en als die het wel deed ging die vol gas, terwijl het 2 dagen daarvoor voor onze doen netjes ging. Noja gisteren heerlijk in het bos gereden en toen sprong ie voor onze doen netjes aan. Tja jong en onervaren zeggen we dan maar. Ik moet achter Bert langs in de hoek zodat ie inbuigt, alleen hij moet ook vaak stil staan bij hem dus denk dat daar het probleem zit, hij komt dan terug op hem terwijl ie dan ineens weer voorwaarts moet. Laten we zeggen hij snapt er dan niks meer van. Bert doet vaak iets uitleggen stilstaand en laat dan iets zien en geeft soms een snoepje terbeloning maar daar raakt ie in de war van, voorwaarts of stilstaan ?? Wat moet ik nu ?!

Promisse schreef:Ja die had ik vroeger ook. Maar wilde hem nu downloaden en kreeg allemaal foutmeldingen. Toen zag ik op internet dat hij niet meer te downloaden was dus heb ik hitexpress of zoiets gedownload. Maar die lijkt heel ingewikkeld.

Erg blij mee.
Mooie eyeopener