Hij blijft nog wat zoeken naar balans in het begin zo wil die linksom in de 2 de hoek ook steeds een pasje aan galopperen (ik denk dat ik teveel aan me binnen teugel zit) valt die over de buitenschouder weg Had er nu een klein zweepje bij gepakt om af en toe die schouder wat te begrenzen Dat werkte heel goed!
Na de galop doet die dat ook niet meer dan draaft die gwn netes de hoek door Wel nog wat over de buiten schouder Hij loopt zwz beter na de galop Maar om nu gelijk te gaan galopperen vind ik ook zo wat Ik wil niet dat die denkt dat die steeds mag galopperen dus wissel het wat af De ene x galopeer ik al na 2 rondjes draf De andere x laat ik hem wat langer draven voor die mag We beginnen nog met zijn hoofd omhoog in galop en draf Maar kan nu zeker in galop al meer naar het bit toe rijden Zodat hij uiteindelijk wat ronder komt
En dan na de galop heb ik hem ineens laat die los en kan ik er echt al een beetje aan rijden ik stop dan ook na een paar van die fijne rondjes Dinsdag hebben we weer les ben benieuwd is al weer een week of 3 geleden maar eens horen wat de "baas" er van vindt