Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nikkiberber schreef:hoii allemaal,
ik weet niet echt hoe bokt werkt dus ik plaats hier maar even een berichtje.
ik wil graag een manege pony bij ons op de manege kopen maar ik vroeg me af wat ze waard is.
ze is 1.40.
ze is 8 jaar oud.
ze is een merrie.
haar ras is onbekend.
ze is ook te lease maar dat is 400 in de maand en dan is ze 24/7 voor jou, en loopt ze niet meer mee in de manege lessen.
maar dat vind me moeder te duur:c
wat zouden jullie voor dit paardje geven ??
Linni_ schreef:Ik ga morgenavond een 4-jarige guidam merrie bekijkenzadelmak en b-klaar. Bruin en 1.66.
Verder weet ik niks.. haha.. vriendinnetje belde me zojuist, zij was gebeld door de eigenaar van het beestje of het niks voor mij was..
Calypso84 schreef:[
Maar het is toch niet raar om een leuk recreatiepaard, met papieren te vinden, die gewoon een leuk B proefje kan rijden, onder de €4000?? Hij/zij moet wel aan de maat zijn want vriend wilt er ook nog op. Liefst dus vanaf 1.70..... nou, en vind NU maar eens een leuk dier (in de buurt)
Calypso84 schreef:Ach ja, we zoeken gewoon verder. We hebben geen haast. En ik ga idd samen met mijn vriend een paard kopen, dus moeten we een dier zoeken die aan beide eisen voldoet. Dit zijn mijn eisen en die van hem. Zo raar is dit toch niet?
Blijkbaar lachwekkend voor jullie. Jammer.
Fwest23 schreef:Calypso84 schreef:Ach ja, we zoeken gewoon verder. We hebben geen haast. En ik ga idd samen met mijn vriend een paard kopen, dus moeten we een dier zoeken die aan beide eisen voldoet. Dit zijn mijn eisen en die van hem. Zo raar is dit toch niet?
Je moet kopen wat je wil kopen!
Ik wil je een tip geven, ga ook buiten gelderland kijken want ik denk dat dat je grootste probleem is. Plan een dag met allerlei paarden per provincie.
Fwest23 schreef:Calypso84 schreef:Ach ja, we zoeken gewoon verder. We hebben geen haast. En ik ga idd samen met mijn vriend een paard kopen, dus moeten we een dier zoeken die aan beide eisen voldoet. Dit zijn mijn eisen en die van hem. Zo raar is dit toch niet?
Je moet kopen wat je wil kopen!
Ik wil je een tip geven, ga ook buiten gelderland kijken want ik denk dat dat je grootste probleem is. Plan een dag met allerlei paarden per provincie.