elfje die set staat echt super mooi. Ik wil de bicolor deken van de berry/coffee collectie misschien ook nog wel. Heb je die standaard liggen of moet die besteld worden?
Faringo
Geplaatst: 12-11-11 20:54
Hier even een voorbeeld van de navy/burgundy op een blondje
elfje die set staat echt super mooi. Ik wil de bicolor deken van de berry/coffee collectie misschien ook nog wel. Heb je die standaard liggen of moet die besteld worden?
Die moeten besteld worden.
Silence
Elfje, leuke pony heb je! Jammer dat ik te oud ben voor bij de pony's, anders had ik hem wel op willen halen . Die deken + shabrak zijn wel heel mooi, toch maar goed voor gaan sparen
Esther die heb ik vind hem zo leuk Ik heb ook een ruin, nou jammerdan hoor
Navy/White is ook heel mooi, voorlopig even goed sparen voor mijn buddha to buddha armband daarna komen der weer spulletjes voor de paarden. Heb ze voorlopig toch wel even genoeg verwend
elfje72
Geplaatst: 13-11-11 20:22
Helma_Amber schreef:
Ik heb even foto's gemaakt. Ze wou niet echt blijven staan, dus het zijn geen charmante foto's
Berry/Coffee op zwart
Navy/White op zwart (is niet die van deze collectie, maar van de Maritim) Paard staat niet heel charmant
Ik heb net ook besteld bij Elfje . Ik was aan het kijken naar kerstcadeautjes en liet ons pap de collectie van Eskadron zien. Ik heb een vanilla/coffie + violet/antriciet + een stone lavender halster besteld .
Ik vind de coffee/berry ook heel mooi maar ik moest keuzes maken.
Shirly_Bob
Geplaatst: 13-11-11 22:30
Haha dat meen je toch niet, ik wilde net dat violet antriciet dekje bij elfje kopen
Laatst bijgewerkt door Shirly_Bob op 13-11-11 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt
elfje72
Geplaatst: 13-11-11 22:31
Shirly_Bob schreef:
Haha dat meen je toch niet, ik wilde net dat violet antriciet dekje bij elfje kopen