Samantha89 schreef:Ik lees een tijdje mee in dit topic en nu kan ik hier ook zeggen dat ik op zoek ben naar een nieuw maatje voor mijn dochter van 8 jaar. Grote robuuste pony/klein paardje waar ik eventueel ook op kan(1.73 en 75 kilo) mocht dat nodig zijn. Mijn dochter moet zich er mee kunnen redden, uiteraard onder toeziend oog, als ze in de bak bezig is qua wandelen, rijden etc.
Budget is rond de 2500, niet heel hoog maar ik hoop dat iemand hier iets heeft staan of iemand kent die iets heeft staan.
Hhhmmm, het is vanaf een beeldscherm wat lastig te beoordelen maar ik had eerder deze week een 14-jarige die een van onze paarden wil gaan bijrijden en die reed niet zomaar weg met onze 20-jarige Stippel.
Zij rijdt al enkele jaren op een manege hier in de buurt die goed aangeschreven staat en ze deed het op zich ook netjes, maar ook een oude Stippel staat er toch net wat scherper aan dan een manegepaard en die kreeg ze meteen voorgeschoteld. Dat gaat haar nog even tijd en moeite kosten al denk ik wel dat het goed komt. Ik ga deze dus maar houden, niet in de laatste plaats omdat ze een aardige moeder heeft die zinvolle kennis mee bracht op een ander vlak.