Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pillow schreef:Ik heb nog wat vuurwerk liggen, dat moet in het vervolg maar mee.
DuoPenotti schreef:Misschien niet eens een gek dat idee. Geen cobra maar een rotje zoals ze vroeger waren.
Op het paard niet te doen maar met de hond als die stevig is aangelijnd?
Echt verschrikkelijk eng 4 wolven.
Ilse_123 schreef:Als een enkele rondtrekkende wolf in jachtmodus ergens van schrikt op het moment dat hij iets wilt aanvallen, zal hij dan de aanval staken en verder trekken of zal hij blijven wachten tot de kust veilig is en het nog eens proberen? Of zal dat heel erg situatie afhankelijk zijn?
Bo_San schreef:Even gekeken of er al iets was op bokt over de wolven, en gevonden
Ik merk dat het toch wel een dingetje begin te vinden, hier in de regio bijna dagelijks nu meldingen uiteenlopend van een wolf zien, tot schapen die dood zijn gebeten.
Ik vraag mij echt af of zo'n wolf niets doet als de paarden in de wei staan. Snachts buiten durf ik om deze reden al lang niet meer, maar nu vind ik het overdag ook wel een dingetje worden. We hebben 3 linten met flink stroom als omheining, maar wat ik begrijp, trekt een wolf zich daar niet zoveel van aan.
Sanet schreef:Ik vind dat het allemaal niet moet mogen maggen… lammetjes horen gewoon blij in de wei te spelen. En dan kunnen mensen dit de natuur vinden en naïef van mij, maar ik vind de natuur onnodig wreed en ben verdrietig daardoor.