Knap
@F_Inley, jeetje.... nu alles weer goed na de koliekaanval?
Helemaal verregent, wel een heerlijke binnenbak om droog te trainen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maarja na twee dagen trainen was hij vrij en de paddocks zijn helaas niet overdekt
Gelukkig waren jullie er snel bij waren.

zaterdag 21 oktober onze eerste indoor van het seizoen.
Maar wel goed afgesloten met even wat stuur en been oefeningen in stap. Wel een fijn dier, zacht mondje en stapt wel lekker voorwaarts. 
maarja vind het toch wel heel gaaf
vorig jaar zijn we gewoon in een drafje begonnen en gewoon op ons gemakje laatste indoor gingen we al harder en krappere bochten. En nu ging hij er gewoon vol voor ik reed de bak in en die nek ging erop hij maakte zich helemaal groot dat ik dacht ooo daar gaan we haha. En ooit als ik hem echt durf te laten gaan dan gaan we denk ik nog veel harder maar hij is nog zo jong tijd zat om het spelletje samen goed te leren.

F_inley schreef:Wauw nimber wat een joekel dan!
Urosa wat leuk dat de tinker ook zulke sprongen maakt gewoon kijken hoelang hij het leuk vind.
Hillebil persoonlijk zou ik er dus niet meer opstappen als je zadel slecht ligt je beschadigd sneller wat dan je denkt en mocht het hem zeer doen dan wil je toch niet dat hij dat met het zadel gaat associëren? Die paar dagen maken dan ook niet uit om te longeren.
Linda irroco is nu een echte grote jongen dan vond hij het niet gek lopen dat hij fin wel de eerst x rond om ijzers