ja heb die vandaag ook ontvangen en begin nu toch te twijfelen om ook nog een hot pink setje maar heb al zoveel
Ik vind die polo van Eurostar wel leuk, de Whitney in het grijs en die in het lichtblauw.http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... -polo.html
rooslover schreef:Oeh het euro star boekje is leuk!Bij welk blad zat dat boekje? (;Dan ga ik dat blad is even in de winkel halen!
Dat boekje kan je niet in de winkel halen Anneloes, die krijg je als je lid bent van de KNHS. Die Lauretta rijbroek van Eurostar is ook mooi zeg!
minouesmee schreef:Dat boekje kan je niet in de winkel halen Anneloes, dat krijg je als je lid bent van de KNHS. Oh haha dat is dan weer balen!
wennie19 schreef:ja heb die vandaag ook ontvangen en begin nu toch te twijfelen om ook nog een hot pink setje maar heb al zoveel Ik heb ook veelste veel voor mijn paard, maar als er iets nieuws komt wat ik mooi vind dan moet ik het hebben.
Shirly_Bob schreef:Is het zo erg de moeite om even zelf op ooteman te kijken?Maargoed antwoord op je vraag, ja die is er ook met een kunstlederen zit thnxen nee, maar hoe groot is dan de moeite antwoord te geven?
Ik heb dat boekje van Eurostar ook gekregen vandaag, die collectie is echt geweldig!dat roze met blauw wil ik als cross set
Shirly_Bob schreef:Ik heb het zelf even opgezocht voor je, en nee dat kostte me niet zoveel moeite dankje, dacht miss wist je t toevallig! en gelukkig, scheelt weer
Ik zit te twijfelen of ik wat zal bestellen. Moet natuurlijk ook nog geld overhouden voor de bruine springschoenen en als het meezit de mint bicolor.
ik doe t nog niet haha. wil nog een nieuw neusriem en denk dan ook maar frontriem. eeen er staan nog 2 hv polo's bovenaan mn lijstje haha
Zou iemand mischien heel lief willen zijn en het euro-star boekje willen inscannen? Ik wil heel graag spulletjes van euro-star! (:
sorry ik kan nu ff niet scannen!oh die is leuk! haha zou zomaar kunnen dat ik ook nog iets bestel van t weekend