Het is een knappe hengst, een vos met 4 witte benen.
Vader is For Romance moeder Belisa (uptown)
Maaaaaar nu ben ik zoek naar een leuke naam met een J voor deze knappe kerel. Heeft iemand een leuk idee?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quebelle schreef:Quebelle schreef:Wil graag iedereen wat criteria aangeven?
Met 'een naam voor een pony" zijn we helaas heel erg weinig en maakt het ook moeilijk om iets te vinden wat je mooi vind.
Geslacht, beginletter, genre (engels, fantasy, noors etc.) zijn al wat dingen waar we iets mee kunnen.
Dit is geen aanval op bepaalde aanvragen, gewoon uit zelfgemak omdat het mij tegensteekt om telkens terug te moeten reageren met de vraag "wat wil je?".
henkenbinkie schreef:renskep schreef:Het is makkelijker om je te helpen als je er bij vermeld wat je mooi vind, evt. Namen vande oider enzoo..
Ik heb niet echt een soort naam dat ik mooi vind. Het liefst wel iets met een betekenis
Floresta schreef:Ik ben helaas nog niet uit een selectie namen gekomen.. Vorige keer vroeg ik om wat aparte namen maar daar zat helaas niet de naam tussen die me echt aanspreekt. Zelf heb ik echt totaal geen inspiratie
Het gaat om een schwarzwalder Fuchs veulen (ouders ook beide SF)
Waar ik naar op zoek ben zijn hengsten en merrie namen wat begint met de letter M. (verplicht)
De hengst heet Milan en de merrie heet Maquavinci.
Aparte namen heb ik vorige keer al aangevraagd, hier zat helaas niks tussen. Het maakt dus niet uit in wat voor genre het is. Ik hoop toch voor de geboorte een namenlijstje voor de kleine te hebben
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!!