Zie hem vaak op Facebook langs komen is dat hem geworden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Benzz schreef:oji schreef:Was nogal een dingetje want kennelijk zit in ruiterbewijs ook springen en dat durfde niet iedereen die hier dus last van had.
Dat is niet echt springen hoor, dat zijn huppeltjes. Als je dat niet durft snap ik niet zo goed wat je in een bos doet.
Benzz schreef:oji schreef:Was nogal een dingetje want kennelijk zit in ruiterbewijs ook springen en dat durfde niet iedereen die hier dus last van had.
Dat is niet echt springen hoor, dat zijn huppeltjes. Als je dat niet durft snap ik niet zo goed wat je in een bos doet.
Samantha89 schreef:Ik lees een tijdje mee in dit topic en nu kan ik hier ook zeggen dat ik op zoek ben naar een nieuw maatje voor mijn dochter van 8 jaar. Grote robuuste pony/klein paardje waar ik eventueel ook op kan(1.73 en 75 kilo) mocht dat nodig zijn. Mijn dochter moet zich er mee kunnen redden, uiteraard onder toeziend oog, als ze in de bak bezig is qua wandelen, rijden etc.
Budget is rond de 2500, niet heel hoog maar ik hoop dat iemand hier iets heeft staan of iemand kent die iets heeft staan.
Samantha89 schreef:Mijn dochter rijdt ook op de manege. Inmiddels een jaar met dekenlesjes(zonder zadel om een onafhankelijke zit te leren krijgen) en ook daar lopen grote grove pony’s in mee, heel soms een klein paardje. En daar kan zij prima mee weg rijden. Dan zijn het wel manege pony’s, maar ook daar zitten hele eigenwijze tussen![]()
En ik weet dat mijn budget wat krap is, maar ik heb mijn 2 jarige merrie na behoorlijk wat kosten gehad te hebben na alle ellende met het eten van zand(waar ze dus niet mee is gestopt, vandaar de verkoop naar een plekje met alleen maar weidegang omdat wij alleen een uitloop met zand paddock hebben), gelukkig naar een goed huisje weten te verkopen voor best een laag bedrag. Dus mijn budget is momenteel niet meer dan dat.
Dan kan ik wel sparen, maar dan staat mijn ruin gewoon te lang alleen.