Het rijden begint met dit weer ook echt weer leuk te vinden, en ik krijg een hoop vertrouwen terug met dit zadel. Heb het gevoel dat ik nu eindelijk gewoon kan gaan zitten. En ze voelt echt gewoon veel meer chill nu.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manic schreef:Even fotootje spammen van mijn puber met haar grote paarden zadel
[ Afbeelding ]
Het rijden begint met dit weer ook echt weer leuk te vinden, en ik krijg een hoop vertrouwen terug met dit zadel. Heb het gevoel dat ik nu eindelijk gewoon kan gaan zitten. En ze voelt echt gewoon veel meer chill nu.
dierenfan schreef:Geen idee wat dat in houd Babootje maar in elk geval gefeliciteerd met dit prachtige veulen! Hopelijk mag hij gezond opgroeien naast z'n moeder! Lekker genieten van hun
manic schreef:Even fotootje spammen van mijn puber met haar grote paarden zadel
[ Afbeelding ]
Babootje schreef:Excuus mensen; ben even erg in beslag genomen geweest want… tromgeroffel… afgelopen zondagochtend geboren.
Meet Ventura. Aka Ventje. Hengstveulen van OToto vd Wimhof x Vivaldi x Ferro. Zn naam is Italiaans voor goede afloop, geluk. En dat is toepasselijk want het was een redbag bevalling. Gelukkig staat de merrie al bij een dierenarts die die was er ook direct bij.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
QueenBeeBee schreef:En idd super vervelend met Polletje zeg! En heeft hij spier dystrofie of atrofie? Gezien je verhaal denk ik atrofie of niet? Heb nog nooit van dystrofie bij dieren gehoord bedenk ik me nu namelijk, vandaar mijn nieuwsgierigheid
Hopelijk helpt het inspuiten genoeg en knapt hij met meer hooi en alles goed op.
oji schreef:Wel enorm balen dat Polletje zoveel zorgen oplevert. Hopelijk knapt ie snel op als hij een periode op voldoende en kwalitatief goed hooi staat. Ik heb geen ervaring met IBD, maar zijn preventief ontstekingsremmers geven geen optie for the time being? De rust die hij nu daarvoor krijgt maakt misschien ook dat rv met gewoon rust geneest. Kan natuurlijk ook compensatie zijn, dat hij zich net wat is gaan overbelasten om zijn buikpijn te compenseren? Soms wou je zo graag dat ze gewoon konden praten en vertellen wat eraan scheelt en waar het au doet.
Koekie73 schreef:Hee @Babootje wat een pech joh met Polletje! Ik hoop iig dat het inspuiten van de knie zal helpen.
Pfff dan heb je ook wel alles tegelijk met ook nog een verhuizing.
Babootje schreef:QueenBeeBee schreef:En idd super vervelend met Polletje zeg! En heeft hij spier dystrofie of atrofie? Gezien je verhaal denk ik atrofie of niet? Heb nog nooit van dystrofie bij dieren gehoord bedenk ik me nu namelijk, vandaar mijn nieuwsgierigheid
Hopelijk helpt het inspuiten genoeg en knapt hij met meer hooi en alles goed op.
Atrofie, excuus![]()
QueenBeeBee schreef:Willen jullie weer eens mijn denktank zijn![]()
![]()
Gisteren was de smid er en hij bevestigde mijn idee dat de hoeven kort zijn van Roos. Ze staan minstens 10 uur per dag in de paddock en daarvan is 1/3 verhard (betonplaten en steen)
Dit is bij de hooiruif om het zo wat netter te kunnen houden. Ze staat er nu ruim 6 maanden
Ik hoop dat haar voeten er aan kunnen wennen want zou haar graag zonder ijzers houden. Maar ja heb ik daar nog enig invloed op? En zijn er nog andere oplossingen dan meteen ijzers?