Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flevolander schreef:Fijn dat ze samen kunnen staan, lijkt mij inderdaad ook de beste oplossing.
Van harte met je nieuwe aanwinst![]()
Voor mij is de eerste stap richting een nieuw paard ook gezet.. namelijk überhaupt weer op een paard zitten sinds het breken van mijn rug (eind maart) met dank aan het bomproef paard van mijn beste vriendinnetje![]()
[ [url=m/Dp22Lu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteraard geen technische hoogstandjes, maar goed, we zitten weer in het zadel
Lindor92 schreef:Ik heb zo'n leuke merrie gezien! Qua tekening en uitstraling echt mijn type, maar... is alleen nog maar 1 jaarwil eigenlijk geen jonkie meer en ook niet nu al een paard kopen. Ohja ze staat ook 2,5 uur rijden hier vandaan.
Dees90 schreef:Flevolander schreef:Fijn dat ze samen kunnen staan, lijkt mij inderdaad ook de beste oplossing.
Van harte met je nieuwe aanwinst![]()
Voor mij is de eerste stap richting een nieuw paard ook gezet.. namelijk überhaupt weer op een paard zitten sinds het breken van mijn rug (eind maart) met dank aan het bomproef paard van mijn beste vriendinnetje![]()
[ [url=m/Dp22Lu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteraard geen technische hoogstandjes, maar goed, we zitten weer in het zadel
Dankjewel! Ja toch, heeft even wat stress en tijd gekost in een kort tijdsbestek maar toch gelukt.
Wat stoer dat je al weer in het zadel zit?! Best snel weer of niet?
Spookje29 schreef:Lindor92 schreef:Ik heb zo'n leuke merrie gezien! Qua tekening en uitstraling echt mijn type, maar... is alleen nog maar 1 jaarwil eigenlijk geen jonkie meer en ook niet nu al een paard kopen. Ohja ze staat ook 2,5 uur rijden hier vandaan.
Alles staat altijd aan het andere kant van het land merk ik![]()
Als iemand nog een leuke haflinger weet! Ben in grote lijnen opzoek naar : 6 jaar, >1.50cm mag ruin/merrie, en ik ben toch gek op een mooie bles op het hoofd.
Ik heb er een op het oog 6 jaar, 1.55 merrie, daar ga ik eind van de maand naar kijken, en nog een ruin van 1.53 3 jaar (iets te jong maarja wel leuk, ga gewoon kijken zit op de route..) verder is het schaars de haflingers, of waar ik naar opzoek ben, al een aantal fokkerijen gesproken.
dierenfan schreef:Onze zoektocht begon in mei. Ik ben geen mens wat graag in het zadel zit maar af en toe wil mijn vriend samen rijden. We begonnen de zoektocht met het zoeken naar bomproof koudbloed paard. Stevig type maar kleiner dan ons trekpaard. We zijn gestopt met de zoektocht en heten ons volledig groen, net 3 jarig trekpaard welkom. Zo ontzettend blij mee! Uiteraard kent hij nog niets dan de normale dingen die een 3 jarige behoort te kennen. Lekker samen veel grondwerk doen en wandelen. We hopen ontzettend veel jaren samen plezier te hebben en snelheid om iets aan te leren hebben we daarom ook totaal niet. Ons andere trekpaard is net 8 en kan werkelijk alles al. Het komt vanzelf als je rustig bezig bent. Zo blij en trots op mijn eerste eigen paard. Ontmoet Gibbs op de foto. Is het geen plaatje?
[ [url=m/J7IqHJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
dierenfan schreef:Onze zoektocht begon in mei. Ik ben geen mens wat graag in het zadel zit maar af en toe wil mijn vriend samen rijden. We begonnen de zoektocht met het zoeken naar bomproof koudbloed paard. Stevig type maar kleiner dan ons trekpaard. We zijn gestopt met de zoektocht en heten ons volledig groen, net 3 jarig trekpaard welkom. Zo ontzettend blij mee! Uiteraard kent hij nog niets dan de normale dingen die een 3 jarige behoort te kennen. Lekker samen veel grondwerk doen en wandelen. We hopen ontzettend veel jaren samen plezier te hebben en snelheid om iets aan te leren hebben we daarom ook totaal niet. Ons andere trekpaard is net 8 en kan werkelijk alles al. Het komt vanzelf als je rustig bezig bent. Zo blij en trots op mijn eerste eigen paard. Ontmoet Gibbs op de foto. Is het geen plaatje?
Spookje29 schreef:Lindor92 schreef:Ik heb zo'n leuke merrie gezien! Qua tekening en uitstraling echt mijn type, maar... is alleen nog maar 1 jaarwil eigenlijk geen jonkie meer en ook niet nu al een paard kopen. Ohja ze staat ook 2,5 uur rijden hier vandaan.
Alles staat altijd aan het andere kant van het land merk ik![]()
Als iemand nog een leuke haflinger weet! Ben in grote lijnen opzoek naar : 6 jaar, >1.50cm mag ruin/merrie, en ik ben toch gek op een mooie bles op het hoofd.
Ik heb er een op het oog 6 jaar, 1.55 merrie, daar ga ik eind van de maand naar kijken, en nog een ruin van 1.53 3 jaar (iets te jong maarja wel leuk, ga gewoon kijken zit op de route..) verder is het schaars de haflingers, of waar ik naar opzoek ben, al een aantal fokkerijen gesproken.
IndianSu schreef:Ik zou er bij Sand wel een PSSM test tegenaan gooien.
Avalanche schreef:dierenfan schreef:Onze zoektocht begon in mei. Ik ben geen mens wat graag in het zadel zit maar af en toe wil mijn vriend samen rijden. We begonnen de zoektocht met het zoeken naar bomproof koudbloed paard. Stevig type maar kleiner dan ons trekpaard. We zijn gestopt met de zoektocht en heten ons volledig groen, net 3 jarig trekpaard welkom. Zo ontzettend blij mee! Uiteraard kent hij nog niets dan de normale dingen die een 3 jarige behoort te kennen. Lekker samen veel grondwerk doen en wandelen. We hopen ontzettend veel jaren samen plezier te hebben en snelheid om iets aan te leren hebben we daarom ook totaal niet. Ons andere trekpaard is net 8 en kan werkelijk alles al. Het komt vanzelf als je rustig bezig bent. Zo blij en trots op mijn eerste eigen paard. Ontmoet Gibbs op de foto. Is het geen plaatje?
Haha dat is precies een erg groot uitgevallen Haflingerwat een leukerd