Marigo schreef:Ik vermoed zelf dat het gebrek aan tijd/geld niet eens ervoor gaat zorgen dat paarden weer de markt op komen. Maar eerder tegenvallende verwachtingen. Soms zie ik dat mensen denken dat het echt alleen maar rozengeur en manen schijn is en dat je direct op dag 1 lekker over het strand kunt galopperen. Door de overspannen markt merk ik dat mensen een heel jong paard kopen of een ‘project’ bij gebrek aan een betere match. Maar wel graag nu een paard willen. Bij een aantal gaat het heus wel goed, maar velen overschatten hun geduld/skills. Dit is niet van toepassing voor mensen in deze groep, maar valt me via FB echt wel op. Jullie ook?
Best wel. Al een keer een paardje gezien dat na 8 dagen te koop stond omdat het toch niks zou worden.
Als ik dan eens updates plaats over Mattvey, zijn er soms mensen zo positief over ons dat we blijven proberen ipv hem weer te koop zetten

Nou gaat Matt ook alleen maar de verkoop in als we geen paard meer kunnen aanhouden om financiële of gezondheidsredenen. Maar we zijn beiden van mening dat ie de afgelopen paar jaar genoeg verhuist is.
Mkango, jij hebt idd iets andere zoekcriteria dan de meesten hier

Maar jij kan ze zelf ook omscholen toch?