Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ziet er ook al heel netjes uit
MirandaMalik schreef:Psvanlot hoe hoog was de epg van de bloedworm?
Fijn dat de mest wat beter wordt!
Hier ook niks bijzonders gedaan, wel wat kleine oefeningen aan de hand.
Gistermiddag hadden we hier stortregen, niet normaal.
Het ergste noodweer is gelukkig langs gegaan, een dorp verderop gingen bomen en lantaarnpalen om als luciferhoutjes.
Maar de paarden stonden lekker te eten onder het afdak, niks geen last.

Wel mooi ontspannen in elk geval
Kan hij ook meer dingen zien
Hoe vindt hij 'spannende dingen' op het erf? Anders kun je daar misschien ook mee oefenen?
Eerder vond ik afstappen niet zo nodig, maar alleen op buitenrit met een jong paard juist wel heel verstandig
Toen ik voornamelijk bezig was met ontspanning vond ik dat prima, maar op gegeven moment moet er toch wel wat meer impuls komen
Verder groeit zijn zelfvertrouwen enorm en met wandelen buiten kan hij nu het grootste deel voorop lopen, waardoor ik ook het vertrouwen heb dat ik er binnenkort wel stukjes op kan gaan
Dus ik ben wat doortastender de laatste tijd, hij mag iets spannend vinden, maar hij mag gewoon luisteren. Ergens is dat misgelopen denk ik
Gelukkig blijft hij er heel lief bij. Laatst zette hij per ongeluk zijn voet op die van mij, hij wist niet hoe snel hij er vanaf moest! En zo sukkelen we verder

Dat hebben ze gelijk door ja
Eigenlijk heb ik het nooit zo op spikkels, maar ik vind haar echt heel erg mooi!!
En mooi dat ze je man gewoon lekker inpakt haha