Monique1963 schreef:Ik hoorde achter mij veel hoefgekletter en ik denk ik doe gewoon of ik niets merk. En ze hielden netjes afstand van mij, dus dat was keurig.
Top, ik besteed ook nooit aandacht wat er achter me gebeurd.
Monique1963 schreef:Ik vind het wel lastig trouwens want ze willen allebei grasjes of blaadjes pikken en ik vind dat als we wandelen dat we dan wandelen en niet eten. Dus ik moet veel boos hun naam noemen of NEE zeggen. Maar heb niet altijd succes helaas, ondeugende snoepers.
Dat mag dus niet, en dat laat ik ook niet toe. Ze weten dat en doen het ook niet meer. Ze pakken heel stiekem de knoppen van het hoge graszaad en dan doe ik alsof ik niets merk, want ze lopen er geen stap minder snel op en stiekem zie ik het uit mijn ooghoek en het is grappig je paarden als ondeugende kinderen te zien, die denken dat ik het niet zie.
Monique1963 schreef:Misschien voelt ze dat Hercule ouder aan het worden is en vindt ze dat er een nieuwe leider moet komen.
Dat denk ik niet want Hercule met zijn 24 jaar is veel fitter, vitaler, sterker als dat Polie ooit is geweest, zelfs in haar gezonde jaren.
Hier is het super heet, en Mo misschien is dat ook iets voor Callas als ze het leuk vindt. Ik noem het quality time. Polie is gek op water, dus op het heets van de dag roep ik haar : "Polie douchen?" en ze komt aangerend. Dan sproei ik haar met de tuinslang helemaal nat en draait ze alle kanten op probeert de slang te pakken om te drinken en dan is ze zo super gelukkig. Het is ene soort spelletje, daarna zweetmes erover en gaat ze altijd in de schaduw staan.
Hercule, is bij: "Polie douchen?", zo hard als hij kan naar zijn stalletje gerend zo van als ik maar niet hoef.