kvulden schreef:[ [url=m/7RF21K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Levensgevaarlijk! Niet eens zwembandjes om doen.. Straks verzuipt je paard, kan niet hoor!

Renske_W schreef:Ik heb voor 50 euro een tuig op de kop getikt.
Puur zodat hij er aan kan wennen.
Als hij ingespannen wordt krijgt hij een nieuw tuig.
Leuke foto's Fennadev!
Die laatste is leuk, gauw eronder door blieken.
Ja dan is het nog wel leuk. Maar zou niet weten welk maat Elano zou hebben en ga het daarvoor ook niet op de gok nemen. Want ws zal ie het tuig 1 of 2 jaar later niet meer passen. 
KittyDylan schreef:[ [url=m/f2fttE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was de weide aan het maaien en opeens lag Fflur lekker te zonnen

[ [url=m/z2LBjx.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vrijdag dekentraining gedaan! Dit keer niet op stal de deken op gedaan maar op het erf, naast de grote enge trailer

Had haar "vast" gezet aan de trailer (een touw van 3 meter door een oog heen gehaald en gewoon laten vieren met terugtrekken bv.). Beetje klieren maar bleef daarna heel braaf staan. Deken is helaas wel te groot, is eigenlijk van mij andere merrie (die grappig genoeg zo'n 10cm kleiner is dat haar)
Wat grappig dat de ander 10 cm kleiner is en de deken wel past. Wel bijzonder dat paarden zó enorm kunnen verschillen.
Nou vandaag wormenkuur gehaald en gegeven. Eerst lopen kloten om de dop er überhaupt af te krijgen.. Ziet Elano de spuit, zit hij nog net niet in mijn nek. Nou dop eraf, spuit bij de mond en de spuit werd nog net niet opgegeten. Spul erin en hij stond mij echt aan te kijken: heb je meer?

Heb hem voor 500 kg gegeven, voor het geval hij zou knoeien.. Alleen hij vond het lekker dus veel zal er niet geknoeid zijn.
Maar ik begin nu wel duidelijk echt de ribben te zien, vooral als hij loopt. Dus is ook wel echt nodig. 
En er was een joekel van een steekbeest. Nog groter dan mijn duim, echt niet dat ik dat ding dood sla met mijn hand. Dus schoen uit en Elano geslagen waar dat beest zat, daarna beest verder dood gemaakt (beetje sneu om daar half dood te laten liggen..)
Elano stond mij echt voor gek te verklaren denk ik. Maar denk dat ie ook wel blij was dat ie van dat rot beest af was.