Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alizeetje schreef:Dankje Pradaan, hij is inderdaad al vrij 'compleet' voor zijn leeftijd. Wassie al toen ik hem kocht vond ik. Maar is nog wat bijgekomen.
Duimen voor die extra paar cm dan bij Giv
bryce27 schreef:Ben nu bezig met het zadelmak maken van een haflinger.
Heb nu twee keer gelongeerd wat ze erg goed oppakte, na een poosje draafde ze al met een ontspannen houding haar rondje, gaat zeker goed komen denk ik. Alles gaat op zijn tijd en over poosje zadel er op. hebben er zeker geen haast mee, en de pony kan zich er dan ook een beetje op 'voorbereiden' ipv binnen een maand al op en top. (gebeurt allemaal overigs onder begeleiding)
Pony zal uiteindelijk voor de koets gaan (tweespan) en gebruikt worden voor buitenritjes
Olympia96 schreef:Edit: ik heb vanmorgen net een lage neusriem gekocht voor haar. Ik heb het idee dat ze de gecombineerde helemaal niet fijn vindt. Met het vastmaken (heb het niks strak) en bij het losmaken, en onder het rijden wil ze steeds schuren aan degene in de bak. Hebben jullie daar ervaring mee?