Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dees schreef:Klinisch niet goed betekent voor de verkoop toch meestal 'afwaarderen tot slachtprijs'.
Alleen eentje die zo mak is dat hij in de manegelessen zou kunnen meedraaien op karakter, zou nog iets meer waard zijn. Maar met 1.500 euro is zo eentje duur betaald.
Maar goed, er zijn natuurlijk altijd verkopers die vinden dat hun dier meer euro waard is / zou moeten zijn. Die moet je gewoon veel geluk met hun eigen paard wensen.
Nessie schreef:Mijn bezichtiging gaat niet door, het was niet duidelijk gebleken dat het om een schimmel in plaats van een donkerbruin paard ging. Ik wil gewoon geen schimmel.. Dus de zoektocht gaat weer verder.
Needje schreef:Nessie schreef:Mijn bezichtiging gaat niet door, het was niet duidelijk gebleken dat het om een schimmel in plaats van een donkerbruin paard ging. Ik wil gewoon geen schimmel.. Dus de zoektocht gaat weer verder.
Serieus?
Voor t zelfde geld was het het paard van je dromen.
Ik hou niet van zwart, maar zeg nooit nooit.
Wat voor iets was het?
Ik heb best oren naar een knappe schimmel hoor.
Dees schreef:Hoe goed ben je als ruiter, Justarman? Jazz-je lijkt nogal knijperig onder het zadel, die is bepaald niet voor beginners (of B-ruiters).
Zie ook het verschil in voorvoeten.
Overigens, als je zelf redelijk handig bent met knijperige paarden, kan dit wel een leuk beestje zijn hoor. Je ziet op het filmpje geen ontspannen paard dus hoe ze kan lopen als ze er echt door is, valt nu niet te zeggen.