Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lukasje schreef:linda_arnold schreef:
2 locaties locaties bodegraven- de Meern.
Handelaren met heel veel snelle handel en import.
Ik had daar een afspraak staan. Ruim 120 km op weg naar daar een messenger. Paard verkocht aan andere partij, terwijl ze wist dat je we onderweg waren. Ze had geen andere afspraken staan voor het paard en de 1e mogelijkheid dat ze kon afspreken was die dag en dat tijdstip. Voor mijn gevoel zit daar een stel jonge meiden achter.
Ook k.t !
Phonix schreef:En als de neuiwe kopers wilt keuren dan komt het toch boven water weer.
Phonix schreef:En als de neuiwe kopers wilt keuren dan komt het toch boven water weer.
Dees90 schreef:Tjaa hele discussie over informatie op internet, nadeel en tevens ook gelijk het voordeel van internet. Feit blijft dat er ook gewoon een hoop gerommeld en gesjoemeld wordt en dan kan het ook verrekte handig zijn dat sommige informatie te vinden is.
De Haflinger is goed bevonden gisteravond, dierenarts was heel enthousiast over haar, ze heeft geen eczeem oid maar kanttekening is wel dat dit op een andere locatie anders zou kunnen zijn zei hij al is de locatie waar ze nu staat wel eczeem gevoelig met een bosje ernaast en open water, dus dat is een goed teken.
Rechtsvoor staat ze nu iets steil omdat het ongelukkig is afgebrokkeld maar er is zeker niks aan de hand, en ook zeker geen bokhoef oid. Liefde, goede hoefsmid en hoefverzorging en dan wordt die hoef weer helemaal top verzekerde hij.
Verder voelde ze heel goed en fijn, nog wat elastisch in de benen en daarom vertekent het soms hoe ze staat icm de ondergrond. Al met al een heel positief rapport van de veearts icm haar afstamming, haar toestand vond hij het een goede aankoop voor de gevraagde prijs. Overigens had hij gezien haar leeftijd (2 j en 3 m) ook verwacht dat hij veel minder onderdelen zou kunnen doorlopen voor de keuring maar het is allemaal goed gegaan en ze werd voor het eerst in haar leven gelongeerd en dat deed ze braaf en ook kwam de huidige eigenaar met haar aanfietsen vanuit de wei en dit ging ook best aardig, ze fietste best braaf mee. Ook qua karakter vond de veearts haar heel leuk en fijn.
Verder....... komt ze morgenavond naar ons!!!
Het is alleen nog even spannend of er morgen ook al een maatje is. Iemand heeft toch afgebeld ineens en nu heb ik wel iemand anders kunnen regelen met 2 pony's, maar die komt dit weekend pas hoogstwaarschijnlijk met haar pony's. Een klein beetje stress heb ik dus nog wel. Er staan wel 12 koeien op hetzelfde land (stuk draad er tussen) maar goed dat is niet gewenst en een halve week alleen als ze net verhuisd is is wel heel sneu vind ik.
Mer1980 schreef:Van harte gefeliciteerd. Jammer van het maatje, maar die paar dagen is misschien niet meest ideaal, maar vast wel te overbruggen....
Dees90 schreef:Verder....... komt ze morgenavond naar ons!!!