Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

blijft niet hangen.
)
Mooie training zo! Hj pakt het lekker onecompliceerd op allemaal zo te horen 
Zo'n wiebeli jonkie is ook wel meteen heel lastig na een tijd niet gereden te hebben hoor, logisch dat je zelf ook even moet zoeken. Dat dekje staat haar héél erg knap
Herkenbaar!
Hopelijk kun je met de DA erachter komen wat het probleem is en het dan oplossen 
Draakje! Maar goed opgelost zo te horen
Gave foto's!
Alles op het gemakkie hoor, vooral niet te druk maken

Hoop dat het bij ons een beetje meevalt met de warmte... 
en op de rechterkant plakt ze zelf ook heel erg aan mijn instructrice en gaat ze plots stilstaan en omdraaien als ik er op zit rechts, met gewoon longeren doet ze dat gelukkig niet. Wel al veel stukjes rechtdoor gestapt, en dat lukt wel al goed, maar in draf is dat nog net iets te moeilijk
Maar oefening baart kunst! Eerst een beetje been er aan krijgen en evenwicht vinden.
Als ik zandkuur wil geven, haal ik de psyllium slobber van de welkoop, hij kan echt zeuren met zandweg of losse zaadjes maar dat spul is hij gek op!

Echt blij met hoe goed het nu gaat na alle tegenslagen die we hebben gehad
Hij vind het nog enger als hij erop gaat staan, dan stopt het water, maar als je er dan vanaf stapt, dan heb je weer de volle klats...
De oelewapper! Gelukkig lekker weer om te oefenen! En zoo stom, de baksproeier, die heen en weer beweegt, vind hij dan weer totaal niet eng. Ook uitgevonden dat hij dan dus wel fijn over me heen dendert
Dus er is werk aan de winkel. Ach, als alles maar goed gaat leer je ook niks he?
Kan je mooi goed terugzien wat je met je handen doet

) maar met buitenrijden heb je natuurlijk ook wat meer aan de omgeving. 

Paint_Lover schreef:Tja, mn handen vaak laag en breed wat imo mag bij trainingen
Voor mezelf vooral belangrijk dat ik ze niet teveel achter mn pommel hou en dat valt me dus niet tegen
Uiteindelijk komen ze wel een keer samen bij elkaar of zie je er maar 1 want hij moet toch een keer op 1 hand geshowd gaan worden
Morgen komt mn bestelling binnen want wil dus nu uitgebreid gaan spelen met de gopro... aan mn been hangen en zit er ook aan te denken om m n keer aan mn singel en dus onder Gentle zn buik te hangen
dus dit zou een goeie reality check voor mij zijn hahaha. 
MirandaMalik schreef:Zo'n rode bloem staat wel mooi bij Dije!
Lief koppie..

Maar voor een paard dat soms wat heftig op geluid kan reageren deed hij het net echt SUPER zo losstaand in de paddock!!
Even een snurk, maar hij bleef mooi staan en toen ie eenmaal door had wat ik ging doen ontspande ie ook gelijk weer

Fijn toch dat ie daar zo goed in is
Dije kan gelukkig ook goed 'remmen'
Altijd handig haha.

Niet 1x verschoten, alleen wat terughoudend/onwennig
Wat een ontzettend lief dier....
)

Lekker zeg

)
mooi beest ben je toch! Wat een karakter!