Toen ging ik SGW's rijden, wat ik echt spannend vind, en nu denk ik echt WTF kan je gebeuren in een dressuur proef??? Helemaal NIKS. Je rijd een paar rondjes, bietje harder, bietje zachter, pootje over en klaaaaar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pol013 schreef:Dat spannende had ik eerst ook altijd.
Toen ging ik SGW's rijden, wat ik echt spannend vind, en nu denk ik echt WTF kan je gebeuren in een dressuur proef??? Helemaal NIKS. Je rijd een paar rondjes, bietje harder, bietje zachter, pootje over en klaaaaar.![]()
moest gewoon gaan starten van haar.
onderzoeken lopen nog). Ze doet het geweldig bitloos en loopt ook zo haar m2 proeven met winst door, dus een echt probleem is het niet. Alleen werkt het bitloos net wat anders dus ik probeer het rien principe toe te blijven passen maar moet daar wat voor vertalen ( en bitloos is ook voor mij nieuw). Dus het is een uitdaging 

. 
, we zijn net terug van een instructieweek waar ik in mijn L2 proef 188 punten heb gereden dus ga met goede moed op wedstrijd zaterdag.

Ik weet niet hoe ik deze uit kon zetten met uploaden, eerste keer dat ik dat doe en durf…

mirjamalvaro schreef:Goed bezig steph.
Vandaag een yes momentje met Zorro. Gewoon fijn hals voor mij uit ondanks het terugzetten. Misschien kunnen we het dan toch leren.![]()
Morgen lessen, alweer tijdje terug.
mirjamalvaro schreef:Haha ja wou tijdje terug daar weer wat neerzetten maar mocht niet meer van bokt. Was te lang niet gereageerd.![]()
Dus nu weer beeldmateriaal verzamelen voor eventueel nieuw topic.