Erg mooi Picasso! Ben fan van jouw George haha.
Hier een paar foto's van Garola vandaag! Verre van perfect, maar we komen er wel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sharkj schreef:Elvi_Elisa schreef:JA uit het noorden inderdaad!
Ik rijd sinds kort een Uphill Merrie van bijna 1.80Is in eigendom van KMK horses te Groningen
Kom even onder mijn mee lees steen vandaan , vind het wel leuk om te lezen hoe de jonge paarden het doen! Helaas komt die van mij uit 2010 dus mag ik hier niet mee praten. Maar vond het leuk om te lezen dat er toch nog van die afstamming zijn die ook zo groot zijn! Die van mij is ook een Uphill en zit op 1.80+ (moet nog 5 worden)
dan kruip ik nu weer onder mijn mee lees steen
Ketly schreef:Wauw wat een knappe paarden komen er allemaal weer langs!![]()
Erg mooi Picasso! Ben fan van jouw George haha.
Hier een paar foto's van Garola vandaag! Verre van perfect, maar we komen er wel
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Alizeetje schreef:Leuke foto's hier weer zeg! Knappe jonkies!!
Ik had vandaag een oefenwedstrijd (onze 2e). Heb B1 gereden (er waren geen jonge paarden proeven). Leuke proef met zo'n jonkie. Lekker veel tijd
Hij was heel erg braaf bij het inrijden. We gingen dan naar de ring, komen we aan de lange zijde, vallen er plots 3 boompjes omTypisch! Gelukkig had ik nog een paar minuten om hem er door te rijden. Proef was nog verre van perfect, maar ivm de vorige keer toch een hele vooruitgang. We zijn dan ook gewonnen
had ik nooit verwacht
Heel erg blij dus met mijn baby
Filmpje en foto's voor de liefhebbers:
[ Video ]
Lievelingsfoto
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Halsstrekken hoe het niét moetThuis gaat dit heel fijn, op wedstrijd was dat knopje even weg :p
[ Afbeelding ]