Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Torius16 schreef:Adin schreef:lijkt niet op Andres. tsja hij is bruin maar verder....
die andere heb ik al heel vaak gezien.
Vind het paard er maar " eng" uit zien. heel dun met een wat weke rug. Nee da's niets voor mij.
Maar bedankt voor het mee denken
Dat dunne had ik achteraf wel kunnen verwachten bedenk ik mij nu. Ik vind dit paard dus niet te dun, het moet bespiering krijgen en het is nog jong dus bekijk ik het in perspectief. Ik vond jouw Andres immers wat aan 'de grove' kant (beetje Gelders). Een weke rug hoeft geen belemmering te zijn. Ik ken 1 paard met een weke rug die 6 is en zo 240 punten haalt in de Z1. Een eentje met een karperruggetje die Internationaal springt. Ligt helemaal aan paard, ruiter etc.
Overigens graag gedaan en veel succes ennehhhh.........ik ben op foto's héééééél anders dan in het echt (dat hoor ik echt heel vaak) dus laat je aub niet teveel leiden door een 1e foto. Veel mensen weten niet hoe goede foto's te maken van een paard en misschien loop jij hierdoor wel je droompaard mis, 't is maar een tippie!
smaken verschillen ook, gelukkig.Mimpje schreef:Hm ze is wel al 5... hoe weet je zeker dat ze nog niks met haar gedaan hebben? Vergis je niet, er wordt vaak gezegd dat het beestje nog helemaal groen is maar ondertussen is het zadelmak maken 'mislukt'... Het zou wel één van de dingen zijn waar ik naar op onderzoek uit zou gaan bij deze.
nathe schreef:heb je een voorkeur voor friesen of mogen het ook andere rassen zijn?
Kimberley_ schreef:Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een leuke Fries (drachtig/niet drachtig, ster/stamboek,groot/klein, jong/oud) http://www.horperhoeve.nl Gewoon even bellen
zie je vanavond in de les.
smaken verschillen ook, gelukkig.