Naam gezocht voor een Haflinger
Geslacht: merrie
Leeftijd: 1
Letter maakt niet uit, gewoon een leuke 'normale' naam

In welke taal maakt ook niet veel uit, niet te.moeilijk, met een betekenis is leuk maar hoeft niet per se.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Karin schreef:In augustus heb ik een welsh a pony gekocht kleur schimmel.
Zij blijkt drachtig te zijn van een goedgekeurde welsh a hengst ook schimmel.
In de namen lijn komen allemaal dranknamen voor.
De pony zelf heet Chardonnay (wijn soort) maar ik noem haar Donna
De hengst heet Poire Williams (perenlikeur)
Haar moeder heet Rose Khyber
Wie weet er nog leuke namen voor het veulen zowel hengsten als merrienamen zijn welkom ik wil wel door gaan in de drankenlijn.
Ik heb 75% kans op een schimmel
12½ % op een vos en 12½ % op een palomino.
Ropa schreef:Weet iemand een friese naam met een E maakt niet uit voor merrie of hengstwe verwachten een veulentje!
indriss schreef:Hallo, we krijgen 5 kwpn veulens dit jaar en altijd heb ik moeite met verzinnen van namen. Bokt heeft me al heel vaak geholpen met leuke namen. Ik zal de combinaties hieronder neerzetten en graag jullie suggesties! Ik had graag 2 namen, merrie em hengst per veulen. Merries moeten op de naam lijken van de moeder of stam.Moet beginnen met J!!!
Moeder Valesqua Diar( negro x president) is gedekt door lord leatherdale. Diar is de naam van de fokker dus mag niet mee. Bij een hengst graag Dale achteraan.
Moeder Rafaelle ( Rubinstein x donnerhall) is gedekt door Davino vod.
Moeder Tara ( jazz x havidoff) is gedekt voor Negro.Voor een hengst hebben we een leuke Jazzley!
Moeder Vilucienne( olivi x Michel Angelo) is gedekt door Estoril.
Moeder Unetta ( Negro x Belisar) is gedekt door Lord Leatherdale. Voor merrie hebben we al Jullietta.
Hopelijk kunnen jullie me helpen