Met die durfde ik ook echt werkelijk waar iedereen op pad te sturen. Met mijn huidige paarden gaat mijn bijrijdster ook niet alleen op pad.
Ja, wandelend

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
StalNollie schreef:Ik snap de terug houdendheid daarin wel je krijgt allemaal ankies aan te telefoon puntje bij paaltje kan het amper rijden dus ik zou eerst proef rijden en daarna overleggen of buitenrijden een optie is dan hebben ze jou ook kunnen beoordelen
Ik geef de mijne ook niet zomaar mee
oji schreef:Gefeliciteerd!
Volgens mij ben je als eigenaar niet verzekerd voor eventuele schade aan derden als je je paard meegeeft op buitenrit als de ruiter geen ruiterbewijs heeft of L2 geklasseerd is. Is een nieuwe regel volgens mij.
Ik sta op een stal aan het bos en sinds begin dit jaar hebben een hoop leasers/bijrijders hier dus mee te maken. Rijden al jaren buiten met die paarden en ineens kan dat niet meer.
xjanabananax schreef:Elisa2 schreef:Netjes, gefeliciteerd! Wat ga je ermee doen?
Als hij oud genoeg is wil ik hem allround gaan opleiden, kijken hoe ver we kunnen komen in dressuur maar ook lekker naar buiten, een oefencrossje en hopelijk ook working equitation. Hij is nog maar 2,5 dus alles op zijn tijd