Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manic schreef:Ja dat is ook zo natuurlijk. Ik hoop zelf wel dat die van mij volgend jaar toch inmiddels de ergste puberale reacties wel een beetje kwijt is![]()
Ze is echt heel lief en geweldig maar soms gaat het echt helemaal nergens over (vallende blaadjes die ritselen ofzo), terwijl ondertussen het hele terrein volstaat met graafmachines en weet ik het, maar nee, dat blaadje is eng
oji schreef:Oh wat spannend Babootje! Heeft Kenzo bij haar eerste veulen ook overdragen? En heb je nog voorkeur voor hengst of merrie veulen en kleur? Als het veulen slim is wacht ie even tot donderdag/vrijdag....komen een paar hele koude nachten aan.
Hoe gaat het verder met Polletje? En natuurlijk Mexx.
manic schreef:Joh ga je je paarden verhuizen? Waar ga je heen? Jullie zaten niet heel ver van mij vandaan dacht ik toch? Op een mooie luxe stal….
Ik ben net voor de kerst verhuisd en paard staat nu veel meer buiten, maar daarbij kwam natuurlijk ook een hoop modder, hadden we pech met elektra die er steeds uitklapte (dus geen licht), en natuurlijk vorst, dus was wel ff wennen. Maar ben super blij met hoe paard erbij staat. Hele dagen buiten met vrienden en vrijwel onbeperkt hooi én een normaliter goed te rijden 20x60 bak is echt wel een unicum onder de rook van Amsterdam.
manic schreef:Joh ga je je paarden verhuizen? Waar ga je heen? Jullie zaten niet heel ver van mij vandaan dacht ik toch? Op een mooie luxe stal….
QueenBeeBee schreef:Jeetje druk idd Babootje! Spannend 3 merries op knappen. Hoeveel paarden hebben jullie dan in totaal?
En wat fijn dat het laden weer lukt. Zeker zo voor verhuizen wat ook idd weer spannend is.
Heel veel succes met Pol. Dat klinkt echt vervelend ook
Babootje schreef:manic schreef:Joh ga je je paarden verhuizen? Waar ga je heen? Jullie zaten niet heel ver van mij vandaan dacht ik toch? Op een mooie luxe stal….
Ja het is nog steeds een mooie luxe stal, maar de verzorging is erg achteruit gegaan. Die past er niet meer bij. Ik ga er nog niet teveel over zeggen want ik moet nog een week.![]()
We gaan naar Calt Stables in Vijfhuizen.