Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrkvi schreef:Na 12 paarden te hebben bekeken,heel Nederland door gereden, 3x klinisch laten keuren én 3x afkeuring.
Is vandaag pony nr 13 wél door de keuring gekomen jeeeej volgende week word ze gebracht.
Ik had eigenlijk helemaal geen zin meer na al die teleurstellingen maar omdat het in de buurt was toch maar gegaan, en precies wat ik niet zocht
Wou geen vos, geen merrie en eigenlijk een maatje groter.. filmpjes spraken me wel aan, dus toch in de auto gesprongen en er was direct een klik zo zie je maar weer.
2 van de 3 paarden die niet door de keuring zijn gekomen staan nu gewoon weer aangeboden op internet, zo jammer ..
AlwaysH schreef:Staat er dat ze vrij van gebreken zijn?
Want tja, leuk of niet, ze mogen natuurlijk gewoon verkocht worden.
amandananana schreef:Heeft iemand ervaring met Surprise Stables?
linda_arnold schreef:amandananana schreef:Heeft iemand ervaring met Surprise Stables?
2 locaties locaties bodegraven- de Meern.
Handelaren met heel veel snelle handel en import.
Ik had daar een afspraak staan. Ruim 120 km op weg naar daar een messenger. Paard verkocht aan andere partij, terwijl ze wist dat je we onderweg waren. Ze had geen andere afspraken staan voor het paard en de 1e mogelijkheid dat ze kon afspreken was die dag en dat tijdstip. Voor mijn gevoel zit daar een stel jonge meiden achter.