Jullie mogen mij Jolynne noemen, gezien ik mijn echte naam liever privé hou omwille bepaalde redenen. Sinds een 2tal maanden ben ik in eigendom van een prachtige 6 jaarse miniatuurpaardenhengst van 104,5cm, hijzelf is half Welsh gefokt. We hadden hem compleet groen gekocht in de zin van; enkel meelopen aan halster, hoeven laten oppakken en het halster zelf.
Sinds vorige maand zijn we nu echt bezig met het beleren, we zijn nu eigenlijk zover gekomen dat we de stemcommando's erop aan het zetten zijn. Ze zitten er al op, maar het kan wel nog meer bevestigd worden. dubbele longe hebben we tot nu toe eenmalig gedaan, maar daar wachten we nog even mee..we houden het dus voorlopig op enkel longeren met tuig en stemcommando's. In juni gaan we na de zomershow in Bunschoten rechtstreeks door naar HCA Klarenbeek, om achter onze sulky te gaan, waar hij ter plekke afgesteld zal worden. Poownie zal die dag dus echt voor de sulky komen te staan voor de afstelling en de dagen erna zullen we korte stapritjes maken, terwijl mijn vriend hem vasthoud langs de zijlijn.

Dit was de eerste keer aan dubbele longe: