druk gehad! hopelijk nu weer meer aanwezig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelien_1987 schreef:nou ja een ton tot anderhalf he... Misschien is er ook wel iemand die er anderhalf voor overheeft. Dan is je huis gewoon een rijtjespaard. Die zou ik wel in de verzekering gooien. Wordt zo'n paard dan ingezet op olympisch niveau of hoe moet ik dat zien?
http://www.virtualzonehorses.nl/pg8.html
heeft deze nou zo'n bijzondere galop? Staat een beetje gek op de foto? Of is dat een andere gang/oefening die niet in mijn b proefjes voor komt;)
in alle beschrijvingen staan grammatica fouten bij hun advertenties beetje slordig.
besita schreef:wat een commentaar zeg ...
ik zie net al Lisch een heel goed paard en juist die paarden in deze prijscategorie verkopen nog heel goed ..dat is althans wat ik in de springpaarden merk ..die mensen zien dat echt als een investering en het risico is gewoon veel kleiner dan in een 4-5 jarige steken die dan net niet goed genoeg zijn
een heel goed 6-7-8 jarig springpaard met potentie tot GP /landenwedstrijden daar staat momenteel gewoon geen prijs op en dan sprekke ik echt over wat ze voor dit dressuurpaard vragen tot het dubbele en meer ...
Evelien_1987 schreef:die in het hoofdmenu naast de omschrijving staat en de foto onder de omschrijving bij de advertentie. Het paard gooit hierbij een been heel hoog op, zal waarschijnlijk een galopsprong zijn
Dees schreef:Gut, Besita, je kunt 15 miljoen voor een dressuurpaard betalen maar dat is nog geen enkele garantie dat het voor je gaat lopen.
Bij springpaarden ligt dat veel makkelijker, een succesvolle ruiterwissel is dan sneller gerealiseerd. Die handel is daarom niet te vergelijken.
Ik weet heus dat er belachelijk veel geld omgaat in (top)sportpaarden.
Maar ik geloof niet dat bij dressuurpaarden de investering ooit wordt terugverdiend. Vandaar: niet iedereen die een ton te besteden heeft, wil dat in een paard stoppen. Sommige mensen zijn van mening dat zaken ook hun geld waard moeten zijn en emoties kun je ook gratis beleven.
lisch schreef:http://www.youtube.com/watch?v=M_lmimZA ... ature=plcp
filmpje van bovenstaande merrie
mijn moeder heeft ook een negro x krack merrie ook een heel goed paard
Evelien_1987 schreef:leuk paard. Heeft er iemand zo'n budget;)
wel slordig dat er in zo'n advertentie nog grammatica fouten zitten. Bij zo'n vraagprijs is er toch wel iemand die correct nederlands kan of kan vertalen. Ik solliciteer wel even;)
Pletje123 schreef:Ik heb al een hele mooie
fokfanaat schreef:Evelien_1987 schreef:leuk paard. Heeft er iemand zo'n budget;)
wel slordig dat er in zo'n advertentie nog grammatica fouten zitten. Bij zo'n vraagprijs is er toch wel iemand die correct nederlands kan of kan vertalen. Ik solliciteer wel even;)
Vind hun advertenties kwa inhoud en spelling altijd lachwekkend.