Alja schreef:vonneke schreef:Calypso, wat rijd je vriend eigenlijk zelf?
daar ben ik ook benieuwd naar
Een paard van 1.76 KWPN - Rex Magna.

ZIj was veel te lang voor me. Net of ze een bezemsteel in haar nek had. Dit hebben meerdere Rexen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:ik bedoel eigenlijk meer nivo!
Horsesandme schreef:Weet er iemand nog een leuk recreatiepaardje wat misschien bij mij past? Had al een advertentie gezet hier op de bokt Markt. http://www.bokt.nl/markt/ad/32449/gezoc ... itenritten
Als jullie nog wat weten hoor ik het heel graag!!
Calypso84 schreef:nikkiberber schreef:als hijbuiten staat met anderen paarden is er niks aan de hand dan kan hij gewoon normaal doen.
bij mij is ze echt super makkelijk te rijden maar bij kleinere kindjes en beginners gaat ze moeilijk doen.
maar doordat ze nie super groot is kunnen er weinig gevordere mensen op omdat die meestal wat groter zijn.
Hou oud en groot ben jij zelf? Hoe lang kan jij nog plezier hebben van Berber dan? Daar ben ik wel benieuwd naar. Je kan er verliefd op zijn, maar als het in de toekomst niet gaat werken, gewoonweg omdat jij dat te groot bent, dan is het geen verstandige investering.
Seven schreef:Inderdaad je moet wel een paard nemen zoals jij hem wil en die bij je past als je vriend al een dier heeft en dan zal een 1.68 dier misschien beter passen
edit lees net dat jullie 2 paarden niet kunnen betalen, is het paard van je vriend er ook niet meer. dan heb ik dt gemist
nikkiberber schreef:ik ben nu 13 en 160
eigenlijk ben ik er al wel een beetje te groot voor.
maar ik wil hem ook na 2 jaar weer verkopen omdat ik dan overga op de paarden.
en misschien zoeken we er nog eerder een bijrijder voor omdat ik dan een nieuw wedstrijd paardje krijg.
maar wat zouden jullie ervoor geven ?
Calypso84 schreef:nikkiberber schreef:ik ben nu 13 en 160
eigenlijk ben ik er al wel een beetje te groot voor.
maar ik wil hem ook na 2 jaar weer verkopen omdat ik dan overga op de paarden.
en misschien zoeken we er nog eerder een bijrijder voor omdat ik dan een nieuw wedstrijd paardje krijg.
maar wat zouden jullie ervoor geven ?
Met die instelling: lekker laten staan!
Calypso84 schreef:een paard onder de 1.65 gaat hem sowieso niet worden. Want 2 paarden kunnen wij niet betalenHorsesandme schreef:Weet er iemand nog een leuk recreatiepaardje wat misschien bij mij past? Had al een advertentie gezet hier op de bokt Markt. http://www.bokt.nl/markt/ad/32449/gezoc ... itenritten
Als jullie nog wat weten hoor ik het heel graag!!
Ik ben niet zo in de kleinere paarden bekend, sorry!
Ulfeino schreef:Zwingli zojuist binnen gehaald, moet altijd ong. 400 mtr. over de weg, ze vond dit bijzonder spannend, maar ze bleef netjes lopen en bleef goed bij me.
Ze moest wel even wennen in haar nieuwe stal, maar ze vond het wel leuk dat ze over de onderdeur met haar hoofd naar buiten kon en zag haar ogen uit.
Horsesandme schreef:haha ok dat kan
Ik vind het lastig zoeken. Heb nog niet echt iets kunnen vinden waarvan ik dacht YES! dit kan mijn paardje worden.
Heb nu 1paard wat me wel wat lijkt. Maar ik moet nog even iemands reactie afwachten. Maar onder voorbehoud kan ik zondag komen kijken.
Het lijkt wel of er niet veel paarden te koop zijn die een beetje bij mij passen haha
nikkiberber schreef:wat bedoel je met die instelling ?
Calypso84 schreef:Ulfeino schreef:Zwingli zojuist binnen gehaald, moet altijd ong. 400 mtr. over de weg, ze vond dit bijzonder spannend, maar ze bleef netjes lopen en bleef goed bij me.
Ze moest wel even wennen in haar nieuwe stal, maar ze vond het wel leuk dat ze over de onderdeur met haar hoofd naar buiten kon en zag haar ogen uit.
Wat goed zeg!
@nikkiberber; maar wat heb je er aan als je toch nog een wedstrijd paardje wilt aanschaffen binnen 2 jaar? Dan staat ze de hele dag in de stal of op de wei, en je doet er niets mee!?
Koop dan 1 paard waar je de komende tijd nog mee vooruit kunt. Als je nu al weet dat binnen 2 jaar de pret over is met Berber.. waarom dan willen kopen? Ik begrijp dit niet.
Calypso84 schreef:Horsesandme schreef:haha ok dat kan
Ik vind het lastig zoeken. Heb nog niet echt iets kunnen vinden waarvan ik dacht YES! dit kan mijn paardje worden.
Heb nu 1paard wat me wel wat lijkt. Maar ik moet nog even iemands reactie afwachten. Maar onder voorbehoud kan ik zondag komen kijken.
Het lijkt wel of er niet veel paarden te koop zijn die een beetje bij mij passen haha
Welkom bij de club! hahanikkiberber schreef:wat bedoel je met die instelling ?
ik heb dit hierboven proberen uit te leggen. Een paard kan nog zo leuk zijn, maar als je er niets mee kan (of in jouw geval, alleen de eerste 2 jaar, en er komt nog een wedstrijd paard bij.. hij/zij zal nooit veel aandacht krijgen van je. Je bent er nu al te groot voor, dus waarom kopen? Als hebbedingetje? Je gaat hem/haar tenslotte niet optimaal benutten/gebruiken. Ik bedoel niet kwaad hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zie het nut niet zo in van een paard kopen en ook nog een wedstrijdpaard kopen..