voor degene die op Eskadron wachten: bij ons zijn vandaag de eerste polopads binnengekomen. wel nog maar in 1 kleur en alleen in VSS. Maar de rest zal dus hopelijk snel gaan volgen!
Amiigo
Geplaatst: 01-03-12 20:45
Claudia1993_ schreef:
Uhm over die ES pocket dekjes... wat doe je in die zakjes?
Paardenkoekjes!
Odetje92
Geplaatst: 01-03-12 20:58
Coberlina schreef:
voor degene die op Eskadron wachten: bij ons zijn vandaag de eerste polopads binnengekomen. wel nog maar in 1 kleur en alleen in VSS. Maar de rest zal dus hopelijk snel gaan volgen!
xxitsmexx
Geplaatst: 01-03-12 21:04
Odetje92 schreef:
ik heb de PK Nero rijbroek gehaald in Iron Grey!! heel apart kleurtje, het is wat grijsbruin met een paarse gloed, past super bij mijn nieuwe MH Polo
heb ik ook gehaald maar men wat een klote klitteband zit eronder aan. Gelukkig gaan ze dat eerst voor mij even goed maken want ga niet zo'n broek kopen en geen klitteband dicht kunnen doen. Dat stukje is veel te klein
ja die heb ik ook van eurostar.. Maar dit is echt heel raar. Het stukje waar je het op kunt plakken is maar heel klein.. zeggen ze in de winkel ook nog stom dan heb je een te dunne kuit..jaja ik ook echt..
Odetje92
Geplaatst: 01-03-12 22:16
xxitsmexx schreef:
ja die heb ik ook van eurostar.. Maar dit is echt heel raar. Het stukje waar je het op kunt plakken is maar heel klein.. zeggen ze in de winkel ook nog stom dan heb je een te dunne kuit..jaja ik ook echt..
daar heb je wel gelijk in, heb meestal dat het net plakt, heb nu ruimte over
Nou als ik alles in een keer koopt, word me paps een beetje boos. Dus ik moet het een beetje doseren zodat het lijkt alsof ik af en toe een beetje koop. Dan heeft ie het vaak niet door. Haha!