Joya was vast snel droog heb haar nat in het weiland gezet dus geen idee
Gisterochtend vroeg ook nog even gelongeerd toen ging het nog prima qua temperatuur.
Gistermiddag was er op een gegeven moment zeedamp dus toen koelde het ook aardig af. Dat is toch wel het fijne van aan de kust wonen.

wilde vandaag, na het warme weer van afgelopen week, eindelijk kijken of mijn nieuwe zadel past en een ritje maken. Moest enkel even het kopijzer wisselen. Kom ik er op stal achter dat mijn vader de inbussleutels mee heeft genomen op vakantie. Kon ik het kopijzer dus niet wisselen. Uiteindelijk ook maar niet zonder zadel opgestapt omdat ik mega chagrijnig was. Daarom maar een rondje gewandeld om de weides heen, was ook geen succes. Zeker 3 keer in volle galop er vandoor gegaan. Pffff wat een k*t dag zeg.

De eerste minuten moest mijn moeder Aliaa vasthouden, omdat er teveel spannende machines op straat bezig waren (ze waren de straatkanten schoon aan het maken), en Aliaa is van niet veel bang, maar alles van voertuigen dat groter is dan een normale wagen, dat is verschrikkelijk eng.
Maar eenmaal de enge dingen weg zijn, kalmeerde ze meteen en kon ik los meestappen.