Impala loopt er lekker bij!
Seven: Hoi

Lindamusters: Zelf zie je nooit zo snel de vooruitgang. Een ander die hem een poosje niet gezien heeft ziet het verschil. Gewoon lekker rustig verder gaan. Dat Wow komt vanzelf wel.
Hier Leon even aan de longe gezet. Nouja Longe: Ik longeer hem eigenlijk puur voor benen strekken. Paddock was een zwembad en de stapmolen kent hij niet ( veel ongelukken gezien en na al mijn pech waag ik het er lekker niet op ) Ik longeer hem gewoon met een halster om en verder niets extras. Ook met het oog op dat de tandarts volgende week zijn haken eraf gaat halen. Volgens de dierenarts die hem gekeurd heeft had hij wel de nodige haken dat de tandarts wel binnen kort moest komen. Vandaar dat ik ook niet teveel vraag onder het zadel.
Denk dat ik hem om de dag ga rijden..... Kan hij eea ook even op een rijtje zetten. En hij is nog maar 4. Tijd zat.
Vandaag ook geprobeerd een fleece deken op te leggen aangezien hij nog nooit een deken opgehad heeft. Ik had hele senarios van heb ik jou daar. Rustig opgelegd maar meneer vond het allemaal prima. Daarna er weer afgehaald. Temperatuur op stal is nog warm zat. Maar mocht het kouder gaan worden dan kan ik na het een paar keer geoefend te hebben hem gewoon een deken op doen.
Vandaag ook een brief naar de fokker gestuurd ( had geen e-mail en bellen is niet mijn sterkste kant ) om te vragen wat voor soort bloed hij had aangezien hij geen stamboek heeft en de ouders bij de fokker wel bekend zijn.
Ben benieuwd of ik wat terug hoor................
Fokker uit Kallenkote ( was een niet goedgekeurde hengst op een merrie had ik begrepen toen ik hem kocht. Maar ook die zal wel een vader en moeder hebben net zoals de merrie..............
Hoop dat ik iets terug krijg qua antwoord.