Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:De eerste vind ik een aardig dier. De tweede doet me niets en de laatste lijkt me eerder een wat minder handige ruiter dan een verkeerd paard.
Maar vind je vriend dat wel wat als hij hier niet aan de teugel is?
Vossen geen uitstraling...
vonneke schreef:Calypso, wat rijd je vriend eigenlijk zelf?
mg911 schreef:
Calypso84 schreef:vonneke schreef:Calypso, wat rijd je vriend eigenlijk zelf?
Hij heeft zijn paard net moeten laten inslapen. We reden haar samen, maar de laatste jaren alleen ik, omdat hij whiplash heeft en helaas altijd met hoofdpijn van het paard stapt en dan niks meer waard is. Jasmijn was haar naamEen Rex Magna, gekocht met 9 jaar en in laten slapen met 21 jaar.
mg911 schreef:
Die eerste is idd leuk! Alleen zie je die rug met springen? Geen springer zoals het lijkt. OOk het hoofd houdt hij eigenlijk altijd wel heel hoog op de foto's. Rare plek op zijn schouder. Hmm.. miss iets om in het achterhoofd te houden. Ik vind hem wel een heel leuk koppie hebben voor een vos haha
Die 2de heb ik al gereageerd, ze staat ook op sporthorses. Die filmpjes, erg mooi paard!!! een paar keer antwoord gehad, maar nu reageert ze helaas niet meer
Linni_ schreef:Calypso, deze is misschien ook wel wat voor jullie? (alleen misschien wat te oud?)
http://www.bokt.nl/markt/ad/33425/leuke ... in-te-koop
Calypso84 schreef:Vanavond gaat helaas niet door, mijn vriendinnetje kan helaas niet. Anders wordt het te laat...
Vrijdag waarschijnlijk
@nikiberber:
lastig hoor. Het is niet een makkelijk paard zo te lezen. Als ze verder leuk onder het zadel is, zou ik eerst wat meer lezen over dominantie bij paarden en samenstelling van de groepen waar hij dan in zal staan buiten.
nikkiberber schreef:als hijbuiten staat met anderen paarden is er niks aan de hand dan kan hij gewoon normaal doen.
bij mij is ze echt super makkelijk te rijden maar bij kleinere kindjes en beginners gaat ze moeilijk doen.
maar doordat ze nie super groot is kunnen er weinig gevordere mensen op omdat die meestal wat groter zijn.
vonneke schreef:Calypso, met wat voor reden moet het paard zo groot zijn?