Sjuimpje schreef:Rechtrichten heb je nooit voor elkaar, maar iemand met gevoel / ervaring weet dat continue te verbeteren. Die hebben hun paard alweer rechter voordat de problemen opkomen.
Maar nu nog iets:
Hoe kan ik nu positief zijn als ik na 2 dagen gewoon gereden te hebben nog steeds een rot gevoel heb.
Mijn paard maakt zich in die 2 dagen continue lang, hij loopt van het achterbeen af en hangt in de hand.
Verder is met name zijn linkerlengtebuiging nu echt slecht te noemen, hij hangt continue tegen mijn been in en neemt steeds het tempo over.
Ik probeer nog steeds objectief te kijken maar het wordt me steeds moeilijker gemaakt.
bij ene goede les loopt het paard erna juist lekkerder lijkt mij. Als ik 2 dagen ga ploeteren omdat het in de les niet lekker ging zou ik ook een twijfelachtig gevoel krijgen.
Ik ben er niet bijgeweest, hoor positieve verhalen en negatieve. Ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken. Maar als het gevoel 2 dagen later nog slecht is, dan is het niet de methode voor OZep en sjuimpje
HOe is eigenlijk het gevoel van de andere ruiters enkele dagen later?