Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VivaLaVida schreef:suleilitha schreef:Is niks zieligs aan Detour, dat is juist heel goed. Ik heb ze zelfs wel opgetild!
ja dat is goed, dan vinden ze het later niet eng om opgetild te worden
(Nee even serieus.. waarom optillen?)
suleilitha schreef:Lach maar, viva la vida.
OUd zigeunertrukje.
suleilitha schreef:Ik ruik geen brandlucht, echt niet.
Verder zeg ik niet dat je een jaarling op moet tillen maar een pasgeboren veulen. Ze vergeten nooit meer dat ze door een mens zijn opgetild, snapt u waar ik heen wil?
NB. Ik geloof niet dat jij de schrik van elke vent bent......
Snoevie schreef:baat het niet dan kan het nog wel schaden.
langzaam wennen is zeker heel goed,ik zie alleen niet in waarom het zo vroeg moet allemaal.
en je moet je er niks van aantrekken dat mensen bij je zeuren waarom hij nog niet beleerd is met 3,5 jaar,juist goed om het rustig aan te doen.
Citaat:Ik ben er toch meer voor dat je een dier langzaam aan dingen laat wennen, dan dat ze uit de opfok gehaald worden en 3 maanden later zit er iemand op
Je kan mij niet wijsmaken dat dat wel goed is voor een paard...
suleilitha schreef:Citaat:Ik ben er toch meer voor dat je een dier langzaam aan dingen laat wennen, dan dat ze uit de opfok gehaald worden en 3 maanden later zit er iemand op
Je kan mij niet wijsmaken dat dat wel goed is voor een paard...
Hoe weet je dan dat dat niet goed is?
Die van mij had binnen een week nadat hij op de opfok kwam, mij al op de rug
We zijn bijna anderhalf jaar verder, eerste oranje rozetten zijn binnen, peerd is kerngezond, hoe kan ik dan zien dat het niet goed is geweest?
Citaat:[maar een jury let tegenwoordig nergens meer op.... als die kop maar in de krul lijkt....
Snoevie schreef:baat het niet dan kan het nog wel schaden.
langzaam wennen is zeker heel goed,ik zie alleen niet in waarom het zo vroeg moet allemaal.
en je moet je er niks van aantrekken dat mensen bij je zeuren waarom hij nog niet beleerd is met 3,5 jaar,juist goed om het rustig aan te doen.
suleilitha schreef:Citaat:[maar een jury let tegenwoordig nergens meer op.... als die kop maar in de krul lijkt....
Dan ben je niet helemaal bij. De jury kijkt niet naar de kop in de krul, maar naar het totaal beeld en daarin is een nageeflijk paard een voorwaarde. En dat is toch wel heel iets anders dan wat jij noemt "de kop in de krul".
detour schreef:Snoevie schreef:baat het niet dan kan het nog wel schaden.
het kan ook baten en niet schaden.
CindyUniek schreef:hoeveel combinaties rijden er in de B niet al met een spoor?? en dan doel ik op diegene die daar ook echt mee móeten drijven omdat ze anders zo 'lui' zijn???? WAKE UP je paard zit dus gewoon niet goed in zijn lijf door jouw fouten.......
suleilitha schreef:Citaat:[maar een jury let tegenwoordig nergens meer op.... als die kop maar in de krul lijkt....
Dan ben je niet helemaal bij. De jury kijkt niet naar de kop in de krul, maar naar het totaal beeld en daarin is een nageeflijk paard een voorwaarde. En dat is toch wel heel iets anders dan wat jij noemt "de kop in de krul".