Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:NoGo schreef:Okee even een klein opzetje voor de ts:
Leeftijd: minimaal 14 jaar of jonger maar dan onder begeleiding van een volwaasen/18+ persoon.
Even een kleine opmerking hierover is het niet handiger om leeftijd 18+ te hanteren daar je anders ook met verantwoordelijkheid zit of je moet een brief opstellen dat ouders verantwoordelijk zijn voor hun kinderen of een algemene brief dat iedereen zelf voor alles verantwoordelijk is dus voor ongelukken maar ook voor schade of diefstal of zoekraken van spullen.
Datum: onbekend (alleen speculatie's en ideen)Word hier nog een pol voor geopend?
Doel:Kika of iets kleiners: metakids, cordaid kinderstem, brooke hospital, stichting doe een wens,villa joep, manege zonder drempels of stichting paardrijde gehandicapten zijn genoemd
Mensen die meegaan:
Bonjootje 4x zie beginpost
Elpatcho
Madelief88
Uthrick
Mensen die twijfelen:
Redpassion hangt van datum af
MHollander '' ''
Amanda '' Hangt af van datum ''
Sodeletuut '' ''
Nicky_ '' ''
tinkermuts '' ''
Wiifke als ouders kunnen brengen
_inge_ in overleg met ouders als deze kunnen brengen
Widner '' ''
danielle_ weet niet of paard het volhoud maar denkt het wel
Shauna_itica weet niet of het paard het volhoud
Mis_Malfoy kan misschien paard tante lenen
geunivere kan alleen na 9 augustus of op korte termijn
Sara_m als er meer bekend is
_nicolle_ als ze paard kan lenen van haar werk
nini_roosje hangt van datum af
Mensen zonder paard die er 1 willen lenen:
_sharona_
Desiree_1993
nagini
lot1987
tinkerliefde
eleandra
Dan even de gebrainstormde ideen op een rij:
Dit zijn de plaatsen waar ze langs willen rijden
Groningen – Glimmen: 15 km
Glimmen – Tynaarlo: 9 km
Tynaarlo - Assen: 17 km
Assen – Hooghalen: 11 km
Hooghalen – Beilen: 8 km
Beilen – Drijber: 10 km
Drijber - Hoogeveen: 11 km
Hoogeveen – Dedemsvaart: 18 km
Dedemsvaart - Ommen: 14 km
Ommen – Lemelerveld: 14 km
Lemelerveld - Raalte: 10 km
Raalte – Heeten: 7 km
Heeten – Deventer: 16 km
Deventer – Twello: 7 km
Twello - Apeldoorn: 19 km
Apeldoorn - Eerbeek: 17 km
Eerbeek – De Steeg: 13 km
De steeg - Arnhem: 19 km
Arnhem – Nijmegen: 20 km
Nijmegen – Groesbeek: 15 km
Groesbeek - Cuijk: 16 km
Cuijk – Boxmeer: 17 km
Boxmeer – Venray: 18 km
Venray – Horst: 13 km
Horst - Venlo: 18 km
Venlo – Reuver: 16 km
Reuver – Roermond: 15 km
Roermond – Echt: 15 km
Echt – Holtum: 11 km
Holtum – Geleen 15 km
Geleen – Heerlen: 18 km
Heerlen – Vaals: 19 km (eindpunt??)
- 1 of 2 personen die samenwerken
- een site maken
- een hotmailaccount aanmaken
- jaarlijks zoiets organiseren en dan elke keer voor ander doel
- Ipv 1 grote lange rit een estafette rit waarbij je een vaandel doorgeeft en meerdere plaatsen doorrijd.
- Dit vaandel bij de start laten afgeven door het goede doel waar voor gereden word
- zelf bedrijven benaderen en hun jou laten sponseren en dan bv hun logo op je dekje laten zetten.
- begin bedrag vragen zodat de mensen zeker komen?
- Overnachtingen?
- Hoeveel deelnemers per rit?
- iemand(weet even niet meer wie) had al aangeboden als volgauto te rijden. met een busje met spullen in, ook zoals bv EHBO spullen en een 2paardstrailer, voor als iets is.
Volgens mij ben ik aardig wat vergeten aan ideeen maar geen zin om weer alles door te lezen daar ik ook (eigelijk) aan het werk hoor te zijn
Miss_Malfoy schreef:Tja ergenst heb je wel een punt met dat 16 +,
aan de andere kant is het heel jammer omdat er ook jongere mensen met een hoop verantwoordelijkheidsgevoel zijn.
Anoniem schreef:Sodeletuut schreef:Oja,: moet een paard trouwens hoefijzers hebben voor de tocht?
licht aan jou paard. slijten zij hoeven snel ? dan zou ik dat zekrs doen. maar als hij altijd al op blotenvoeten loopt vooral zo laten lopen. maar idd sonjim ik denk ook dat naar 1 punt toe rijden een goed idee. is mss utrecht ofzo ? (ligt redelijk centraal) en dat er dan een groep start in den bosch en eentje rond amsterdam en eentje uit het noorden en eentje van uit zee land. lijkt mij het gemakkelijkst
Miss_Malfoy schreef:Dat weten we echt nog allemaal niet. We zitten te denken aan ong. 20.
_nicolle_ schreef:ik denk wanneer je hoefschoenen vaker gebruikt beter hoefschoenen kan doen...? en het plan is nog niet helemaal goed aangezien TS nog niet eheft gemeld wat ze wildevolgends mij was het plan rond de 20 km per dag MM was me voor
_nicolle_ schreef:ja voornamelijk stappen,
hoefschoenen kun je op maar laten maken, of bedoel je de gezondheid van de hoeven van je pony?
_lies_ schreef:Is het nou vanaf 14 of 16, als het vanaf 14 is wil ik wel meedoen