Je had wel een paar rake opmerkingen terug

En dan over de setjes, ik koop gewoon wat ik mooi vind

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Foryourneeds schreef:Goed van haar dat ze getrapt heeft naar die Fries!
flora schreef:ik heb ook ankydekjes, heb ook een glad paard dat onder dikke dekens staat, zie er graag
netjes en verzorgd uit en heb soms zelfs nog een luchtje op (die ik dan wel al de hele dag op heb)
Lauss schreef:je haalt 2 dingen door elkaar. onverzorgd ZIJN en er onverzorgd UITZIEN.
Miss_Montana schreef:Tss jij bent echt zooow uit de mode! Hoe dúrf je?
Hmm ik denk dat ik haar had aangekeken en ik had keihard weggegalopeerd als de mogelijkheid er zou zijn. In de hoop dat haar paard meeging. En dan kijken wat ze dan nog aan haar Anky pad heeft
Elinee schreef:mode kun je kopen, rijden moet je kunnen
Poney schreef:Met een Anky pad ga je echt niet beter rijden dan met een ander ding onder je zadel!! Lekker laten banketstaaf!
_Skess_ schreef:Sommige mensen denken dat ze altijd beter zijn dan anderen. Ach ja....een pot nat
Qimm schreef:Meetje22 schreef:Sorry maar vind het een beetje ongeloofwaardig.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo lomp is en zo'n groot bord voor de kop heeft.
Iedereen zou na de eerste opmerking al zijn vertrokken en daarnaast lijkt het me dat als zij echt zo op jou neerkijkt ze niet eens verder naast je zou willen rijden.
sommige mensen voelen zich graag beter dan anderen en blijven dan juist in de buurt
Maar je hebt echt onvoorstelbaar domme mensen hoor, verkijk je er niet op.
_Skess_ schreef:Op zich zat ik er niet mee, maar voelde me wel op mijn tenen getrapt. Waar bemoeit zij zich nou weer mee dacht ik
Dorientjee schreef:Whahaha sorry hoor maar wat een kak wijf! Ga gewoon lekker galoperen door de modder, rij over heuvels, ga door plassen. Dan heb ik pas echt een voldaan gevoel. Niet als ik moet letten dat mijn dekje vies wordt! Ik had dan gezegd: Ik ga er vandoor. Dan gaat die modder tegen haar dekje en dan zeggen: Ohh!!! Sorry je nieuwste dekje is vies wat zonde!!
_Skess_ schreef:Zo! Zulke mensen als jij kom je niet vaak tegen die wel alles hebben op dat gebied, maar toch gewoon een grapje maken in plaats van iemand de grond in stampen omdat hij/zij geen Anky dekje heeft
Nadya schreef:Lauss schreef:je haalt 2 dingen door elkaar. onverzorgd ZIJN en er onverzorgd UITZIEN.
Oja? En waar valt mijn paard dan onder???