"Uit de mode"

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Neroo

Re: "Uit de mode"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 11:59

Skessa: Ik vind wat jou overkomen is ook niet echt normaal
Je had wel een paar rake opmerkingen terug *LOL*

En dan over de setjes, ik koop gewoon wat ik mooi vind Lachen

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:02

gewoon niets van aantrekken, als ze dit topic leest moet ze vast weer lachen... Ze ist niet waard

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:43

Lekker laten banketstaaf zou ik zeggen.
Ik heb ook niet het nieuwste van het nieuwste, dat hoef ik ook niet.
Waar maakt ze zich druk om Haha!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:56

Foryourneeds schreef:
Goed van haar dat ze getrapt heeft naar die Fries! Duivel

wat een onzin!
wat kan dat paard er nou aan doen, die kiest er niet voor om er een anky dekje op te hebben, en tja dat bijten zo zijn sommige paarden, zo ook die trap terug. Maar om nou te zeggen dat het goed is?

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 15:59

Nou, eerlijk gezegd vond ik het ook wel goed...

mijn merrie heeft het paard heel duidelijk aangegeven dat hij moest stoppen met happen, door haar oren plat te doen en zelf haar tanden te ontbloten. Dan is mijn merrie echt kwaad, want normaal doet ze zoiets niet en laat ze het over zich heen komen. Mijn paard moet echt heel boos worden wil ze trappen, had bovendien de ruiter ook gewaarschuwd, die kon best even wat afstand houden tussen mij en het andere paard toch? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:22

Waarom klinkt dit als een verhaaltje uit de Penny waarin het meisje met het HH dekje uiteindelijk een wedstrijd wint terwijl het meisje met de witte Anky pad eraf valt en gediskwalificeerd word oid Huilen van het lachen ?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:41

flora schreef:
ik heb ook ankydekjes, heb ook een glad paard dat onder dikke dekens staat, zie er graag
netjes en verzorgd uit en heb soms zelfs nog een luchtje op (die ik dan wel al de hele dag op heb Knipoog )

Ik heb geen glad paard, want het beestje staat lekker 24/7 buiten en heeft zijn beharing hard nodig. Is dat dan ineens onverzorgd Verward ? Lijkt mij niet, gezien de omstandigheden.
Ik erger me mateloos aan mensen die denken dat je paard er onverzorgd uitziet, omdat je hem toevallig niet scheert en daar nog eens hele goede redenen voor hebt ook. Tong uitsteken

En dan heb ik het nog niet eens over mezelf. Ik geloof dat ik er zelf ten alle tijde netjes en verzorgd uitzie. Wel zonder chemische luchtjes, want daar hou ik persoonlijk helemaal niet van. Haha!
Kwestie van smaak en misschien van mezelf al een heerlijk geurtje hebben Tong uitsteken (dat vinden mijn vriend en mijn dochter tenminste wel en ik heb nog nooit gemerkt dat iemand er anders over dacht. Verre van zelfs.....Haha! ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:45

je haalt 2 dingen door elkaar. onverzorgd ZIJN en er onverzorgd UITZIEN.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:54

Lauss schreef:

Oja? En waar valt mijn paard dan onder???

ReBeL_Valibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:55

Wat een raar mens zeg! Goed van je dat je zo rustig bent gebleven, zou me er ook vooral niet teveel van aantrekken Knipoog. Op mijn manege heb je ook een klein groepje meiden, die voor dat ene uurtje in de week anky en scapa dekjes enzo gaan kopen, want dat blauw van de manege dekjes 'kan echt niet meer', en het matched niet met hun rijbroek... Rolleyes

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:57

Haha wat een raar mens, goed dat je zo rustig bent gebleven.
Je moet helemaal zelf weten wat je voor dekje erop legt!!

flora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:05

jeetje, ik wilde niemand aanvallen....

ik heb niet gezegd dat een ongeschoren paard er niet verzorgd uitziet..
ik zeg alleen dat ik er graag netjes en verzorgt uit wil zien en dat is
voor iedereen anders. een kwestie van smaak.
wil niet zeggen dat ik in mijn beste kleren naar stal ga en daar mn paard
elke dag vierkant in de bandages zet.
voor mij is verzorgt: paard er netjes en gezond bijstaat. daar doet een dekje
niks aan af. ik ben gewoon een miep in dat soort dingen. mn
tuig is altijd schoon, paard netjes opgeschoren en dat soort dingen.

en over mezelf: ik loop graag in mooie kleren rond en met een lekker chemisch Knipoog
luchtje om me heen...maar nogmaals, dat is smaak

dat betekent nog niet dat ik op andere mensen die dus een andere smaak of een paard
met een dikke vacht hebben neerkijk.

als mijn paard 24/7 in buiten stond, had hij trouwens ook een dikke vacht...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:09

Gelukkig, Flora, want je post kwam op mij wel zo over.... Nu snap ik je iets meer. Knipoog
Helaas ken ik in het dagelijks leven aardig wat (manege)mensen die zo'n wintervacht niet (willen) begrijpen. Jammer, want voor mijn paard is het een levensbehoefte in de winter, vooral nu met deze kou. Net zoals buiten staan, vrijheid hebben voor hem een belangrijke levensbehoefte is. Snap je? Lachen

Ik verzorg hem er niet minder om, ben er elke dag, weer of geen weer.

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:11

Apart mens, ik zelf heb ook setjes maar ga me niet tot zulk 'niveau' verlagen, meer dan een paar, waarom ik vind het er verzorgd uitzien. Ik loop op school ook niet in een gele broek en een paars truitje. Loop graag in mooie kleren en heb nou eenmaal een gat in mijn hand, maar daarvoor werk ik ook. Mijn setjes zijn echt niet allemaal van de nieuwste collectie en ik koop welke ík leuk vind, al zijn ze van 10 jaar terug.

Mijn paarden zijn allemaal ongeschoren omdat ik gewoon weg in de winter ook minder train en op dit moment trainen helemaal op laag pitje staat. Zodra ik weer fanatiek wedstrijden ga rijden gaan mijn paarden 's winter ook kaal omdat ik anders gewoon te lang moet uitstappen en verder geen andere mogelijkheden heb op stal.

ReBeL_Valibu: Het is toch hun geld, en wie zegt dat ze geen verzorgpaard/pony hebben?

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:13

Vind het altijd zo jammer dat setjes gelinkt wordt aan niet kunnen rijden

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:17

Kan jij rijden dan Dani, ik kan het ook niet hoor? Haha!

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:18

Ik dacht, het topic heeft al 13 pagina's, mevrouw zal wel aan het rellen gegaan zijn (ik bedoel het meisje van de fries), maar wij Boktvrouwen zijn blijkbaar erg goed in 13 pagina's over hetzelfde kletsen Haha! Haha! Ik ben er zelf ook goed in, vat het dus niet verkeerd op Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:24

Miss_Montana schreef:
Tss jij bent echt zooow uit de mode! Hoe dúrf je?

Hmm ik denk dat ik haar had aangekeken en ik had keihard weggegalopeerd als de mogelijkheid er zou zijn. In de hoop dat haar paard meeging. En dan kijken wat ze dan nog aan haar Anky pad heeft Nagelbijten / Gniffelen

Ja want mensen met een anky pad hebben bij voorbaat een ongehoorzaam paard dat de ruiter absoluut niet onder controle heeft Huilen van het lachen ?

Elinee schreef:
mode kun je kopen, rijden moet je kunnen Lachen

Wat heeft dat precies met dit topic te maken?

Poney schreef:
Met een Anky pad ga je echt niet beter rijden dan met een ander ding onder je zadel!! Lekker laten banketstaaf! Vork

Heeft dat meisje gezegd van wel dan Knipoog ?

_Skess_ schreef:
Sommige mensen denken dat ze altijd beter zijn dan anderen. Ach ja....een pot nat Haha!

En dat komt door setjes, dure paarden etc Huilen van het lachen ?

Qimm schreef:
Meetje22 schreef:
Sorry maar vind het een beetje ongeloofwaardig.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo lomp is en zo'n groot bord voor de kop heeft.
Iedereen zou na de eerste opmerking al zijn vertrokken en daarnaast lijkt het me dat als zij echt zo op jou neerkijkt ze niet eens verder naast je zou willen rijden.

sommige mensen voelen zich graag beter dan anderen en blijven dan juist in de buurt

Maar je hebt echt onvoorstelbaar domme mensen hoor, verkijk je er niet op.

Er zijn ook vreemde mensen die pennyverhalen ophangen om gelijk en aandacht te krijgen, verkijk je er niet op.

_Skess_ schreef:
Op zich zat ik er niet mee, maar voelde me wel op mijn tenen getrapt. Waar bemoeit zij zich nou weer mee dacht ik Tong uitsteken

Dat blijkt wel ja, daarom maak je er ook een topic over Vork

Dorientjee schreef:
Whahaha sorry hoor maar wat een kak wijf! Ga gewoon lekker galoperen door de modder, rij over heuvels, ga door plassen. Dan heb ik pas echt een voldaan gevoel. Niet als ik moet letten dat mijn dekje vies wordt! Ik had dan gezegd: Ik ga er vandoor. Dan gaat die modder tegen haar dekje en dan zeggen: Ohh!!! Sorry je nieuwste dekje is vies wat zonde!!

A: Als jij gallopeerd door de modder, over de heuvels rijd en door de plassen gaat, wordt jouw dekje daar dan vies van?
B: Ook Anky's kunnen gewassen worden Slim

_Skess_ schreef:
Zo! Zulke mensen als jij kom je niet vaak tegen die wel alles hebben op dat gebied, maar toch gewoon een grapje maken in plaats van iemand de grond in stampen omdat hij/zij geen Anky dekje heeft Lachen

OMG Huilen van het lachen Je kent zo te horen iédereen die meer dan één setje heeft? Ik raad je eens aan om hier ([HK] [SF37] Nieuw jaar, nieuwe kansen!) lang te gaan. Bahbah, wat een vooroordelen spreek jij uit Misselijk

Nadya schreef:
Lauss schreef:

Oja? En waar valt mijn paard dan onder???

Ligt eraan Lachen word jouw paard verzorgd? Dan IS hij dus niet onverzorgd. Is het een smeerpoets en is het een bolletje wol? Dan zullen er best mensen zijn die dat er onverzorgd uit vinden zién Ja

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:28

Mijn paard is een bolletje wol en een smeerpoets momenteel. Hij is namelijk een paard, he. Clown
Hij houdt van rollen, hij houdt van modder, hij houdt van gek doen en spelen daar in dat grote land. Haha!
Toch verzorg ik hem, elke dag weer. En dus???
Dat er dan miepies rondlopen die hem dan misschien onverzorgd vinden. Tja, weten zij veel over het wezen paard en over de tijd die ik dagelijks in hem steek. Haha!

(Het zegt misschien meer over die mensen zelf dan over mijn paard)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:29

Dan is hij dus goed verzorgd maar ziet hij er regelmatig onverzorgd uit Knipoog

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:30

Tja, ik heb heel veel over voor mijn liefste schat, maar ik ga er niet de hele dag bij zitten met een fles shampoo en een staalborstel. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:31

Er is ook niemand die dat van jou verlangt Lachen ?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:35

Misschien al die mensen die hem zo onverzorgd er uit vinden zien??? Al hoewel er (gelukkig) geen mens bij hem in de buurt komt in dat natuurgebied, behalve ik en de boer zelf voor zijn eigen paarden die daar ook staan... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:36

Een vies wollig paard geeft snel de indruk niet verzorgd te worden. Ik geloof niet dat er ook maar één iemand is die van jou verlang je paard altijd smetteloos te houden.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:36

Mijn paard is ook een smeerpoets, komt ook iedere dag ondr de modder uit de wei.

Maar als ik ga rijden doe ik hem wel een leuk setje aan.

tot welke categorie behoor ik dan Huilen van het lachen?