1 - was eigelijk best wel dom, in de tijd dat ik nog op de manege reed. we hadden springles en ik zat niet zo stevig dus gleed aan de zijkant van de pony af, viel alleen op m'n schouder met als resultaat scheurtje in m'n schouder spier.
2- ik was aan het galloperen met m'n voormalige verzorgpaardje, toen ie uitgleed in de bocht en bovenop m'n been en enkel landen (opzich al een geluk) resultaat been gekneusd en enkelbanden erg verrekt.
heb al wel veel gekkere dingen mee gemaakt maar nooit met erge blessure's ofzo... gelukkig
Mijn pijnlijkste val was toch tijdens het springen, paard weigerd voor een hindernis. Ik vloog over zijn nek heen met mijn buik op 1 van de balken. Heb ik nog dagen last van gehad, en een geweldige streep op m'n buik.
Ik kreeg altijd de moeilijke paarden 
)
, en alles ging goed, ik maakte een volte op het einde om het parcours af te ronden zeg maar en plots schrikt ze... Wat gebeurt er, haar linkervoorbeen schuift helemaal onder haar lichaam door en ze valt voorover en ik duik over haar schouders (net voor zij op de grond viel) vlak met mijn hoofd op de grond en ik sloeg over mijn nek over, ik maakte dus een soort van koprol.