Irma1 schreef:Volgens mij doet ie dit om je even scherp te houden ...
Nou dat lukt hem aardig!!!!
We zijn vannacht niet gebeld. Ben net terug van de kliniek. Hij heeft zich sinds hij op de kliniek staat goed gehouden en is rustig. Hij heeft verder geen medicijnen meer gehad sinds gisteren. De veearts zei al dat ze maar een klein beetje pijnstiller had gegeven en dat ie het daar verder nu goed op doet. Is natuurlijk ook na 2 uur uitgewerkt. Hij moet het nu zelf doen. Vandaag krijgt hij nog geen eten. Hij zal nogmaals opgevoeld worden om te voelen hoe het nu van binnen is. Morgen mag hij weer voorzichtig gaan eten. Hij zag er weer zoals vanouds uit. Allert en fit.
Dus hij staat daar puur ter observatie. Hopelijk mag ik hem woensdag of donderdag weer mee naar huis nemen.
@ Jolliegirl ja geweldig ze zijn super op de kliniek. Zijn heel hulpvaardig en helaas zijn we geen onbekenden meer daar. Amando loopt er ook rond alsof het de normaalste zaak van de wereld is.(helaas)
Is het natuurlijk niet maar hij gedraagt zich keurig alleen is hij nu wel moelijk met zijn hoofd. Tja dat moet weer slijten geloof ik. Ik ken inmiddels alle artsen daar en ze begroeten ons allemaal en zeggen ook allemaal hetzelfde Jee wat hebben jullie een pech!